Svar

Problemer med lyden til TV TDC Play

Når jeg går på det nye TDC Play på TV kommer der ingen lyd. Den hopper fint nok til det nummer den skal spille og skriver spiller nu - men ingen lyd.

Vi har ikke eksterne højtalere til TV'et da det ikke er muligt hos os, at lave en sådan løsning, men så skulle lyden vel bare komme ud af den normale TV-lydkanal - de indbyggede højtalere på TV'et.

Svar udbedes

icon

Bedste svar af Freddie 19 oktober 2011, 09:51

SÅ ER DER LYD PÅ TV TDC PLAY

Mit fjernsyn er et Sony LCD TV Fladskærm. Jeg stillede lyden på fjernsynet under To-Kanal Lyd på bogstav A.

TDC lyden satte jeg som Surround Sound.

Så kom lyden

Hilsen

Freddie

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej carmen13

Det viser sig at være en fejl vi kender til.

Dvs. problemet skyldes sandsynligvis at dine lydindstillinger lige nu er sat til surround, så prøv at rette dem til stereo, og se om det hjælper.

Det betyder selvfølgelig at du så skal rette det tilbage til surround, når du vil se TV med surround-lyd.

Jeg kender ikke en status på en løsning af problemet, så indtil videre kan dette benyttes som en midlertidig løsning.

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har prøvet surround og stereo, uanset hvad får jeg ingen lyd

Freddie

Omdømme 2

Er det på både dit TV og TV-boks, du har forsøgt at vælge stereo?

På TV-boks er det under Menu-> Indstillinger -> Lyd.

Skriv gerne hvis begge er sat til stereo, og det fortsat ikke virker.

/Rasmus

Ja begge er sat til stereo, og jeg får ingen lyd Glad humørikon

Hilsen

Freddie

Omdømme 2

Hej Freddie

Jeg sender dig en PM, for jeg tror vi skal have det fejlmeldt.

Vh.

Rasmus - TDC

Hvad er en PM? Overrasket humørikon Jeg mener også at den skal fejlmeldes

Freddie

Omdømme 2

Hej Freddie

Når du er logget ind, vil du kunne se dit brugernavn oppe til højre, og lige der under bør der stå "Mine indstillinger", "Hjælp" og "x ulæste", i dit tilfælde står der sikkert "3 ulæste", trykker du på den, kan du se de beskeder, jeg har sendt direkte til dig.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Hej Freddie

Du er også velkommen til at skrive til mig via mailto:kundeforum@tdc.dk, dvs. udskift (snabel-a) med et @.

Skriv gerne "Att: Rasmus" i emnet.

Vh.

Rasmus

SÅ ER DER LYD PÅ TV TDC PLAY

Mit fjernsyn er et Sony LCD TV Fladskærm. Jeg stillede lyden på fjernsynet under To-Kanal Lyd på bogstav A.

TDC lyden satte jeg som Surround Sound.

Så kom lyden

Hilsen

Freddie

Tråden hedder Problemer med lyden på TDC Play. Det er vel den internetbaserede mulighed for at TV på en computer med internetadgang. Løsningen skulle så være, at man ændrer instillingerne fra digital til stereo på sin set-top box, som er sat til TV'et. Hmm...Næppe. Der er et generelt problem, at der ikke er lyd på TDC Play. Bare ærgeligt at prisen for andre udbydere for at komme ind på fibernettet er så høj, at man ikke kan vælge en anden udbyder. Løsning er vist at Telestyrelsen/Folketinget må på banen. Eller har TDC andre bud på, hvordan de får deres musiktjeneste/net-TV til at virke? Og nej. mit lydkort er ikke sat forkert op. Det meste af tiden virker lyden bare ikke på TDC-play.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)