Problemer med internet!

Goddag, jeg sidder herhjemme med mit net, og får faktisk ikke den fulde forbindelse.

Jeg har intet virus/spyware og jeg har prøvet at tilslutte et lan cable og det gjorde heller ikke en forskel.

Jeg spiller spillet cs 1.6. og får utroligt high ping i spillet hvor jeg jo normalt ligger mellem 10-20.

Jeg vil derfor spørger om i kunne tjekke om der var "knas" på linjen.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kan ikke tjække din linje men har muligvis en løsning.

Først skal du prøve at Genstarte din router(Sluk vent 5 min og tend)

hvis det ikke virker vil jeg forslå at du tjækker nogle af de andre tråde da der er nogle stykker med samme problem og der kunne jo også gemme sig en løsning.

prøv at søge i forumet med disse keywords.

Dårlig forbindelse

langsom trådløs

hvis du ikke finder en løsning skal du bare skrive igen, lige fortælle hvad du har prøvet og så kan jeg nok finde på n ogle flere ting du kan prøve.

Hej, jeg takker for dit forsøg, og jeg har prøvet alt og mener alt..

Så hvis man kan få en "admin" til at tjekke nettet, ville det være perfekt Glad humørikon.

Jeg anbefaler at du ringer til Hotline og får oprettet en fejl på din forbindelse.

Du skal huske på at du sikkert har en flex hastighed. Dvs modemmet vil træne op f.eks mellem 4-8 Mbit eller 2-4 Mbit eller 5-10 Mbit osv. 

Eks: hvis du har en 5-10 Mbit og dit modem træner op med 5,5 Mbit, er der reelt set ikke nogen fejl på din forbindelse. Men med 5,5 så kører dit modem på max af hvad linien kan trække. Derfor kan en evt hastighedsnedsættelse være løsningen, såfremt at kobbernormen som telestyrelsen har fastsat er overholdt på din forbindelse. Dette kan du ikke finde info på; dette gør en tekniker og derfor skal du over Hotline.

Jeg kan ikke give et svar her i forummet, men det er super at du har kontrolleret for virus, genstartet routeren osv. Og hvis det ikke har hjulpet, så er det Hotline.

OSB: TDC fejlretter IKKE på ping!! En PING pakke er den laveste prioriteret pakke i transmissionnettet. Dvs en VoIP pakke eller en TVoIP pakke kommer før, end en ping pakke. Hvis du sidder på en "ethernet-platform" vil du automatisk opleve en højere ping-tid. Dette er ikke noget TDC kan rette; sådan er udstyret. 

Hvis din linie bliver testet for OK, og du ikke bliver smidt af nettet (DSL lampe på modem slukker og begynder at blinke igen) så må I rette de tekniske krav for en spille servere..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)