Problemer med Hotmail

Hej.

Vi har problemer med nogle gange at afsende til og modtage på en hotmail-adresse.

Har fået at vide af TDC fejlmelding, at de ikke har sat bindinger eller filter for dette.

Men der er heller ikke filtre eller bindinger ved hotmail, som skulle begrænse modtagelse eller afsendelse af mails.

Vi får en mail tilbage om, at den afsendte mail ikke kan leveres.

Er der nogle forslag??

Mvh, kkr1669.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kkr1669

Benytter du Hotmail via din browser, eller har du sat det op i din egen e-mail-klient, såsom Outlook, Windows Live Mail osv?

Hvis du benytter Hotmail via en browser, og du ikke oplever problemer med at tilgå siden, ligger problemer ikke på din linje.

Når du får en mail retur, om at den ikke er leveret, ligger fejlen oftest i kommunikationen mellem de to e-mailudbydere - det kunne f.eks. være at modtagerens mailboks er fuld, eller at e-mailadressen du skriver til, ikke længere eksisterer.

Kopiér evt. beskeden ind her, som du får retur, eller send den til mig som en Personlig meddelelse, så skal jeg se, om jeg kan gennemskue, hvad der går galt.

Men det er yderst sjældent, at internetforbindelsen har noget at sige, når du ellers kan gå på internettet.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej.

Her er så tilbage meldingen:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller
alle de ønskede modtagere.

Emne: Test

Sendt:11/10/2011 19:39

Der kunne ikke leveres til
følgende modtager(e):

'xx@hotmail.dk' den 11/10/2011
19:39

550 <xx@hotmail.dk>:
Recipient address rejected: REJECT Fejl se venligst TDCs hjemmeside http://tdc.dk/4101 (destination hotmail.dk
unwanted here)

Det sker hver gang vi forsøger at sende til en Hotmail adresse og evt. omvendt. Du kan sende mig en mail-adresse eller ringe på vores fast-nr, hvis du skal vide hvad "xx" er.

Mvh, Kjeld.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kjeld

Har du prøvet at følge linket http://tdc.dk/4101, som du får i fejlmeddelelsen?

Vh.

Rasmus - TDC

Hej.

Flytning til anden mailserver får det indflydelse på sende og modtage mails efter vi skriver den nye server ind istedet for den nuværende. Evt. i en overgangsperiode.

Altså for ikke at stå i den situation at vi ikke modtager mails, vi ellers vil modtage?

Evt. nogle forholdsregler vi skal tage inden vi opsætter til den anden mailserver?

Mvh, 25441669.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P