Problemer med Homedisk installering

HEj

Jeg er ved at installere en homedisk, og da windows ikke ville tage imod installeringen over browseren ville jeg gøre dette manuelt som vist i TDC vejledningen... MEN den siger den ikke kan lokalisere det navn jeg skriver  ( \homediskhomedisk ) nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør galt ?

JEg kan sagtens gå ind i options på homedisken så jeg har jo kontakt ....

på forhånd tak

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Put en clips ind i bagenden på homedisken i reset og vent til den siger 2 bip og så start forfra. Det skete også for mig at den ikke gad at indstallere homedisken. Så prøv at gå guiden igennem igen og se om den ikke vil så. Prøv også at genstarte homeboxen det kan være den ikke har fået den rigtig sti-

Discotk tak...

Når jeg nu prøver at skrive admin og den givende adgangskode jeg har fået oplyst så så laver den fejl ved login...

og hvergang jeg prøver, laver den login navnet om til en bruger koni der er på computeren ... hvordan får jeg den til at stoppe med det ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Har du ikke mulighed for at sige Husk login oplysninger?` Hvis ja så skal du bare markere den.

Men hvis den forsætter sådan lyder det lidt underligt at den bliver ved med at lave det om. 

Hvad hvis du prøver på en anden computer hvordan opføre den sig så`?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej..

Muligvis spærre din firewall, for oprettelsen af din Homedisk, og du skal derfor åbne en port/regel i din  firewall for at kunne installere din Homedisk. Det skulle jeg da jeg skulle installere min Homedisk. Jeg brugte iøvrigt dengang F-Secure's sikkerhedsprogram.

(Som iøvrigt er det samme som TDC's-Sikkerhedsprogram).

Men her har du linket til hvordan du opretter en regel i din firewall, med udgangspunkt i/til F-Secure's og TDC's Sikkerhedsprogram.

Linket.: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19108

Mvh. Munk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)