Problemer med Homedisk

Hej..

har lige indstalleret TDC HomeDisk men har problemer med at Kaspersky Internet Security blokere så jeg ikke kan gå ind på min homedisk via min browser [i]..

har ikke rigtig kunne finde ud af hvordan jeg går ind og tilføjer noget så den ikke blokere.. skal siges at slår jeg bestyttelsen fra på kaspersky kan jeg sagtens connecte..

nogen der har en løsning på dette..

på forhånd tak..

Mvh

Kirsten_N

5 Kommentarer

Hej Kirsten_n

Mange tak for dit indlæg.

Det der er problemet er som du også selv skriver det, at din Firewall Kaspersky blockerer for indtrængende på Netværket.
Da TDC Homedisk er et Netværksdrev vil den også blokere for denne, det er meget normalt i mange firewalls.

Derfor skal man ind og give tilladelse til at Netværksdrev har fri adgang på Netværket.
Helt nøjagtigt hvordan man gør dette kan jeg ikke svare på da jeg ikke har den store kendskab til dette program.

Umidelbart har jeg ikke den store viden med Kaspersky Internet Security.
Men jeg har fundet et link der måske kan Guide dig lidt på vej der ligger en fin demonstration hvis du følger link her.
http://www.kaspersky.com/support/kis7/firewall?qid=208279378

Den Ip adresse du skal sætte ind her som Homedisken har er 192.168.1.5

Du må meget gerne skrive tilbage her om det løste problemet, glæder mig til at høre resultatet.

M.V.H

Renè
Kunderådgiver - TDC

Hej Kirsten_N

Det ser ud som om du har problemer med indlæg, at der kommer ingen tekst med.

Dette kan skyldes Internet Explore 9.0.

Mulige løsningsforslag hvis ikke der kommer tekst i ens indlæg kan være.

Nedgrader IE til en tidligere version, eller prøv at instaler FireFox.

Håber dette kan hjælpe dig med at få tekst i dit indlæg.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

@Rene

Er det virkelig blevet officiel TDC politik ikke at benytte seneste versioner af programmer? I har da ellers ALTID opfordret til at holde sin PC opdateret af sikkerhedshensyn....

Det KUNNE også være at det var forum'et der trængte til en opdatering? Hvad vil i ellers gøre på lidt længere sigt?

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)