Svar

Problemer med gratisudgave af Avast og Outlook 2007

• 0 kommentarer
Hey...

Jeg har et problem med at Avast (gratisudgaven) går ind og blokerer for modtagelse af e-mails i Outlook 2007. Jeg kan løse problemet midlertidigt ved at slå Avast fra, men det er jo ikke så optimalt.

Er der nogen der har et bud på, hvor jeg kan åbne op for modtagelse af mails i Avast? Jeg har prøvet at google lidt på problemet og forsøgt at se lidt på nogle af indstillingerne for scanning af e-mails i Avast, men desværre ikke fundet nogen brugbar løsning på det.

Håber der er nogen der ved, hvordan jeg kan løse det.

PFT. Pia

icon

Bedste svar af Electronic 16 juni 2012, 16:36

Hejsa,

fandt lige noget du måske kunne prøve. Jeg har ikke selv avast, så har ikke lige mulighed for at oversætte disse.

1. Åben Avast

2. Klik på 'Settings' (øverst højre hjørne)

3. Klik på 'Troubleshooting'

4. Klik på 'Redirect Settings'

5. Slet alle port-tallene fra alle felter.

6. Sæt hak i 'Ignore Local Communication'

7. Klik på 'OK'

8. Luk Avast

Håber det give pote Meget glad humørikon

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

fandt lige noget du måske kunne prøve. Jeg har ikke selv avast, så har ikke lige mulighed for at oversætte disse.

1. Åben Avast

2. Klik på 'Settings' (øverst højre hjørne)

3. Klik på 'Troubleshooting'

4. Klik på 'Redirect Settings'

5. Slet alle port-tallene fra alle felter.

6. Sæt hak i 'Ignore Local Communication'

7. Klik på 'OK'

8. Luk Avast

Håber det give pote Meget glad humørikon

Hej Mathias

Jeg har lige prøvet dit forslag af og det ser ud til at det virker, så tak for hjælpen.  Glad humørikon  Ved du tilfældigvis, hvad/om det har nogen indvirkning i forhold til sikkerheden, når jeg modtager mails eller har det ikke nogen betydning?

Mvh. Pia

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jamen det skulle stadig gerne scanne mailsne, når de bliver downloadet ind til computeren, men lige så snart de er lagret i dit mailprogram, er programet ikke inde over. Men tror ikke det har noget af betydning, da mailsne stadig bliver scannet som en "indkommende forbindelse".

Super, tak for opfølgningen. Det giver god mening.

Tak for hjælpen

Pia  Glad humørikon

Omdømme 2

Glad for du kunne bruge det. Oplever du problemer med det igen, skriver du bare Glad humørikon

Jeg kan ikke sende e-mails fra konens computer, men godt modtage, jeg kan sende når jeg afbryder avast.

Konen har outlook express.

Er de nogen løsning på dette problem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)