Problemer med Google Chrome og Verimatrix

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 150 kommentarer
Google Chrome blev den 16. april opdateret.

Det har betydning for nogle tilføjelser, inklusiv Verimatrix pluginet.

Det betyder at alle, som har fået opdateringen som udgangspunkt, ikke længere kan bruge Google Chrome.

Der findes dog en løsning. Hvis du følger nedenstående guide, så skulle det gerne virke:

1. Åben Google Chrome
2. Skriv chrome://flags/#enable-npapi i adresselinjen
3. Tryk på Aktiver (knappen er lige under teksten markeret med gul farve) og genstart Google Chrome.

/Ajla

6 Kommentarer

Hej Aija

Jeg stadig problemer med at se tv i TDC-play, selvom jeg har fulgt din instruks.

mvh

Michael

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ryttergaard

Vi har ikke oplevet, at der skulle være problemer med opdateringen, men kan du oplyse, hvilken fejl du oplever? Så kan vi måske guide dig i den rigtige retning.

/Ajla

Hej, jeg har det samme problem.

Efter jeg har installeret TDC pluginet verimatrix, og genstartet chrome, siger den jeg skal installere den igen, selvom den allerede er installeret.

jeg har prøvet at aktivere napi i chrome, men den ber stadig om at downloade TDC.MSi og installere den.

Det samme sker i IE11 og den seneste version af Firefox.

problemet er opstået efter den seneste opdatering af Windows 7 så vidt jeg ved.

kan du hjælpe med dette problem Ajla?

På forhånd tak.

Hej Igen, jeg har lige afinstalleret og geninstalleret Chrome og slået Napi til og nu virker det!!!

Hej Ajla

Efter at have brugt laaang tid på at opklare, hvad jeg havde lavet forkert, fandt jeg din løsning - - og den virkede hos mig.

Tusind tak for det !

Hilsen Gunnar

Det er altså ikke kun Chrome - min Firefox crasher konstant i øjeblikket med Verimatrix fejl. Faktisk ind imellem så grumt at jeg står med Blue Screen og en tvunget genstart af computeren.

Ville vældig gerne have en løsning på dette problem, da jeg normalt ikke har problemer med en næsten ny maskine. Men denne fejl er kommet pænt ofte på det sidste.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)