Problemer med download af musik.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er der flere, der oplever problemer med download af musik til pc? der dukker kun en hjemmeside op i få sekunder når der trykkes på download-pilen ved album éller sang. så forsvinder den ekstra hjemmeside, og man er tilbage på tdc plays hjemmeside - uden der er sket noget som helst?

5 Kommentarer

Jeg kan kan heller ikke få download pilen på TDC Play til at virke.

Der kommer en meddelelse i værktøjslinjen om at et pop op-vindue blokerer.

Hvad betyder det og hvad gør man så ?

Hej.

Svaret her gælder for brugere af Microsoft Internet Explorer.

Årsagen er at blokering af pop op-vinduer er slået til. Boksen med advarsel forsvinder hurtigt af sig selv, hvorfor den gør det vides ikke, den burde blive stående til brugeren reagerer.

Men så længe boksen vises er der to knapper, man kan klikke på. Den ene knap, "Tillad én gang", fjerner blokeringen denne ene gang, browseren er åben. Klik på knappen, og klik derefter på downloadpilen igen, så skulle det virke.

Den anden knap, "Indstillinger for dette websted", giver mulighed for altid at tillade pop op, samt flere indstillinger.

Man kan også selv indtaste adressen på websteder, hvor pop op-vinduer tillades. Det gøres i browseren ved at vælge indstillinger (tandhjulet) > Internetindstillinger > Beskyttelse af personlige oplysninger > Knappen "Indstillinger". Her kan man også fjerne tidligere tilladelser, der fortrydes. Man kan også slå blokeringen helt fra.

Svaret passer desværre bedre med den gamle situation, hvor der blot kom en linie op foroven, og med et højreklik på den fik man valgmuligheder som beskrevet i seneste svar. Det nye er at der dukker en hjemmeside op et kort øjeblik (adresse "http://dlb/877"etc. eller noget lignende (den forsvinder for hurtigt)). Hver gang man trykker på "download" sker det samme.

Re mail: Nej, der er endnu ingen løsning på problemet. Hjemmesiden der kommer op et øjeblik begynder "dlb.247base.com". Der sker det samme uanset om jeg er logget ind eller ej!

Har sammen problemer med download af musik i TDC Play, gråt vindue midt på skærmen forbereder download, efter fulgt af en hurtigt popup vindue, og så sker der ikke mere, så kan man ellers prøve igen, igen, igen

Det lader til at være et problem med IE8 for XP brugere

Det har IKKE noget med popup vinduer at gøre, men en fejl i download af selve filen fra 24/7 som er udbyder af musiken, TDC burde sætte en tekniker til at kikke på sagen . . . .

Når jeg forsøgte mig så med at ringe til teknisk support, der var der desværre ikke noget hjælp at hente, hvis man ikke vil oplyse sit password til sin mail konto, kan de ”desværre” ikke hjælpe, selv om TDC selv skriver på deres forum at password IKKE skal oplyses

Hva` så TDC skal vi snart ha pengene tilbage for det her Play hø. . .

ULF du må godt komme med svar på den her ? ? ? ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)