Problemer med download af musik.

• cic
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg har i de sidste par uger oplevet problemer med at downloade musik fra TDC Play. Nogle gange fremkommer der en meddelelse om, at der ikke er adgang til serveren, og andre gang popper en meddelelse op om, at download er ved at blive forberedt, hvorefter der så ikke sker mere.

Er der nogen der ved, hvad probæamet skyldes?

Bedste hilsner og på forhånd tak for hjælpen

3 Kommentarer

Du er ikke den eneste at det sker for, har samme problem, klargører til download, lynhurtigt en popopside hvorefter den lukkes og så sker der ikke mere......Overrasket humørikon( har nu prøvet i 3 dage og intet er forbederet.

Har sammen problemer med download af musik i TDC Play, gråt vindue midt på skærmen forbereder download, efter fulgt af en hurtigt popup vindue, og så sker der ikke mere, så kan man ellers prøve igen, igen, igen

Når jeg forsøgte mig så med at ringe til teknisk support, der var der desværre ikke noget hjælp at hente, hvis man ikke vil oplyse sit password til sin mail konto, kan de ”desværre” ikke hjælpe, selv om TDC selv skriver på deres forum at password IKKE skal oplyses

Hva` så TDC skal vi snart ha pengene tilbage for det her Play hø. . .

ULF du må godt komme med svar på den her ? ? ? ?

Hej,

Jeg kan efter flere uger stadig ikke downloade fra TDC Play. Der kommer hurtigt en grå skærm, og så sker der ikke mere. TDC Play forekommer mig desværre ikke længere så attraktiv som de musiktjenester der tilbydes hos de andre internetudbydere. Jeg overvejer meget at skifte udbyder...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)