Problemer med download af musik.

Hej,

er der andre som oplever dette problem:

Musiktjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere.

Har prøvet flere forskellige steder, men med samme resultat.

Mvh

hdbixbix

9 Kommentarer

Hej

Jeg har samme problem. Håber på en snarlig løsning.

Samme problem her... Gal humørikon

Jeg har samme problem på min Android tablet, faktisk er det aldrig lykkedes at hører musik overhovedet på den.

Men det virker fint på PC og IPad fra samme trådløse netværk.

Samme problem her, og også hos min datter, der benytter et familie login (tilknyttet min bruger). Det virkede for 3 dage siden, intet er ændret på PC'er eller internetforbindelse siden da, mystisk.

Set frem til at TDC får løst problemet.

Sidder med samme problem.. Og her efter 4 dage er det stadig IKKE løst!!!!

Og du tillder dig at klage over at problemet ikke er løst efter 4 dage ;-)

Jeg har ventet i 3 måneder og der sker ikke en skid. Tro faktisk TDC er total igeglade med at deres App ikke virker på tablets, hvor der ikke kan monteres SIM-kort (det skulle være der problemmet ligger) :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Der har været nogle udfordringer, med driften, som ind i mellem har gjort at man ikke har kunne downloade musik. Jeg har netop testet og på computer ser det ud til at virke.

Jeg har ligeledes brugt en iPad uden sim-kort. Her ser det også ud til at fungere, dog har jeg kun kunne teste hjemme her til aften, hvor der er TDC TV  og internetforbindelse, dvs. at det virker uden at jeg logger ind. Derfor må jeg høre dig,@microtec: når du skriver at problemet skulle være ved tablets uden SIM kort, er det så tilknytningen det er galt med?

Vi ønsker i TDC at give den bedst mulige service og vi ønsker at vores produkter skal virke. Så når det påstås, at TDC er total ligeglade, er det forkert. Der arbejdes med app'en, dog skal man have i hu, at det er et meget komplekst produkt. Netflix har et produkt som virker, de har dog "kun" video på deres. Spotify har et produkt som virker, men de laver kun musik. Sådan kan man blive ved og jeg ønsker på ingen måde at bortforklare det ikke fungerer hver gang, blot at forsøge at redegøre for, at TDC Play er et produkt, som tilbyder TV, Filmleje, Musik, styre alarm, vise dokumenter på homedisken, sætte boksen hjemme til at optage TV, vise nærmeste butik og spille radio. 
Nu vil jeg med det samme understrege, at jeg forsøger at forklare om et komplekst produkt, ikke bortforklare. Jeg vil komme dem i forkøbet, som taler om at tage munden for fuld. Vi har ønsket at komme alle kunder til gode, derfor er produktet meget komplekst.

Hvis I ikke kan downloade, så tjek her: 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_drift 

Er der ingen driftproblemer om TDC Play, så beskriv nærmere her i tråden, hvordan problemet opstår. Er det noget vi ikke har set, bliver det føjet til listen over ting, vi retter i fremtidige udgaver.

Hilsen

Samme TDC login og samme netværk virker med min PC, børnenes IPAD og min HTC-telefon, kun min Andrid baserede ACER-tablet har aldrig kunnet bringes til at spille musik fr TDC Play (radio virker).

På min Android-baserede tablet får jeg konsekvent fejmeddelsen:

"Musiktjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere."

Forklaringen fra TDC var at en Andriod-baseret tablet opfattes som en mobil-telefon og at der så skal være et SIM-kort, hvilket der ikke kan monteres i min ACER-tablet. Jeg ved ikke om den forklaring er rigtig, men har også set den beskrevet her i forumet.

Hvis man kikker lidt rundt i forumet, vil man se at den fejl jeg oplever er beskrevet flere gange, så det undre mig at der absolut intet er sket for at rette den de sidste 3-4 måneder.
Kikker man på feed-back på TDC´s app, får den ulamindelig dårlig tilbagemeldinger, så det er ufatteligt at man ikke fjerne den helt når man ikke er i stand til at få den til at virke.

Godt så.. Jeg har prøvet fra 3 (!) forskellige PC'ere og får den samme fejl.. Det er ærlig talt ikke fantastisk, vel ? Hvorfor virker det ikke ? Det burde jo være det simpleste i verden.. Jeg kan afspille numrene; men ikke downloade til min PC..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)