Problemer med ConnectIT

Hej! Her for nylig fik vi fat i 2 gange mobilt bredbånd fra TDC, vi sætter det ene sim kort i et af to Huawei E1550, og det fungerer som det skal. Men næste dag får jeg så fejlmeldingen: "Forsøg på forbindelse mislykkedes. Kontrollér, at indstillingerne er korrekte. Vil du prøve igen?"

Jeg kigger lidt rundt på nettet og finder lidt forskelligt, der desværre ikke hjalp. Vi tog så op i TDC butik, og en venlig ung herre fortalte os at det ikke var blevet aktiveret endnu, og vi fik så datoen at vide. Dog var der allerede for et bestemt beløb data på simkortene, så hvis vi smed det andet i skulle det gerne virke, selvom det ikke var blevet aktiveret. Det gjorde vi, og fik så dagen efter samme fejlmelding, fair nok! vi havde brugt al dataen. 

MEN, her 6 dage efter aktiveringen, virker det stadig ikke. Vi har skiftet til rigtige APN, vi har prøvet begge USB-modemmerne, begge SIM-kort, opdatere firmware og software, prøvet på forskellige operativsystemer, og computere, afinstalleret, geninstalleret, afinstalleret alle programmer vi har haft fra andre udbydere, og installeret ConnectIT igen. Intet har virket. Vi står tilbage med samme irriterende fejlmelding.

Håber at I kan hjælpe herinde, ellers må vi et smut op i TDC butik igen [i]

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Huliheaden

Tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg har fulgt din tråd med stor interesse og jeg vil meget gerne hjælpe. Søger du fortsat svar på dine spørgsmål? Hvis det er tilfældet, må du hellere end gerne skrive igen.

Hej! Jeg har fået fikset problemet, det viste sig at SIM-kortet ikke var blevet aktiveret endnu, og at jeg bare havde kørt på det forudbetalte abonnement.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)