Problemer med betaling via selvbetjening

Hej

Er der andre der har problemer med at betale sine regninger via selvbetjening ?

og er der nogen der ved hvorfor TDC aldrig svare når man mailer til dem ??

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rin71.

Kan du forklare lidt nærmere, hvor fejlen opstår? Hvis du ikke kan betale din regning via selvbetjening, må jeg henvise dig til vores hotline der kan hjælpe med selvbetjeningen.

De sidder på 80808047, 08:00-20.00 i hverdage og 10:00 - 16:00 i weekenden.

Ellers kan du kontakte vores regningservice på 80808018, hverdage 08:00-17:30- Lukket i weekenden.

Mvh Lennart.

Hej

når jeg går ind på selvbetjening og trykker på Betal denne regning kommer nedenstående besked frem.

jeg gider ikke spilde timer på at ringe til kundeservice og blive omstillet til 10 forskellige medarbejder som så til sidst ikke kan svare på det alligevel.

jeg har sendt dem en mail og når de ikke gider svare ja så må de lade være med at få deres penge.

der findes jo andre udbrydere som man kan tage i stedet.

Der er opstået en fejl!

<script type="text/javascript">// tdc.partner.snippet(3773) // </script>
<script type="text/javascript" src="https://i.tdconline.dk/cms/snippet/3/7/3773.js"></script>

På grund af tekniske problemer kan siden ikke tilgås. Prøv igen senere. Kan du fortsat ikke komme ind i Selvbetjening Privat, er du velkommen til at kontakte TDC Kundeservice på telefonnummer 80 80 80 47.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)