Problemer med at streame musik fra TDC play

Jeg kan ikke streame musikken fra pc.

Jeg bruger explorer 8

/Simon

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Simon

Det er da irriterende... jeg har ikke fået meldinger om at der har været generelle fejl i går. Kan du evt. genskabe fejlen med en bestemt udgivelse? Så har jeg lidt mere at tage fat i.

Prøv evt med en firefox browser.

DBH

C

Det er ikke et problem jeg kun har haft i går. Når jeg åbner jeres streaming player - fremgår det at nummeret afspilles, men der kommer dog bare ikke noget lyd ud.

Har du nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?

I øjeblikket er jeg tvunget til at downloade musikken for at kunne afspille musikken, hvilket ikke er optimalt grundet pladsmangel på pc'en

/Simon

Omdømme 2

Hey Simon

Hvis du ser streaming playeren og den orange indikator der bevæger sig, så er der en strøm af lyd igennem. Der er lokal lydsetting i afspilleren. Check at den står helt til højre og lydikonet ikke er mute (streg over)

DBH

C

Jeg får beskeden at musikken afspilles. Men den barre som skal vise hvor langt man er nået i nummeret indikerer intet og der står 0 min ud for både starten og slutningen af barren

Omdømme 2

Kan jeg få dig til at checke med en firefox browser? Det er ikke for at være ond - men det kunne tyde på at din flashplayer der styrer det hele er taget på efterårsferie.

C

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tjubang

Dit problem med streaming kan også være at der er en pil i stedet for to streger, du skal kigge nede i venstre hjørne på streameren.

Der er der enten to streger: så har du musik.

Er der en pil: så har du ingen musik.

Har selv prøvet det og fik hjælp fra Hotline

hilsen bbs

Omdømme 2

BBS gør mig opmærksom på - check også afspillerens tilstand. Når den afspiller er 'play-ikonet' - trekanten erstattet af 2 lodrette streger.

DBH

C

I går og i dag har jeg heller ikke kunnet strame eller downloade musik til pc på TDC play. Når jeg bare vil høre et nummer skriver den: Unknown error - see log for more information.

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op

Jeg har fuldstændig samme problem.

Når streamingvinduet kommer frem, så sker der ingenting. Kan hverken trykke play, eller frem/tilbage. Kan dog skrue op og ned, men der er desværre ikke noget at skrue op og ned for. Jeg har den nyeste version af Flash og Media Player 12, som kører på Windows 7 64 bit.

Det virker heller ikke i Google Chrome.....

HJÆLP!!!

Ved ikke om der er nogle der har fået løst dette problem, for jeg har det samme problem.

Det virker hverken på Explorer eller Firefox.

Forslagene med play og pause-knapperne hjælper ikke meget, for de er der slet ikke. den grå barre for neden, hvor de skulle være er stort set tom, der er kun de 2 små skip-knapper, som er omkring play-knappen

Samme problem her. Måske kan TDC hjælpe med en ikke vejledning til en problem løsning i IE7 og IE8

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)