problemer med at sende sms

hej folkens[i] nu har jeg i to dage haft problemer med min telefon. det drejer sig om at når jeg sender sms beeskeder står der på min telefon at beskeden ikke sendes, men har så hørt at dem jeg har sendt beskeden til har fået beskeden op til 12 gange? nogen der kender til det problem? er det noget med min telefon eller tdc eller hvordan? [i]

16 Kommentarer

Hej

Jeg sidder med det samme problem. Afsendte sms'er står som 'afvententer' og nogle bliver sendt et utal af gange. Altså ikke problemer med din telefon, men formentlig TDC.

Dette vil jeg også meget gerne høre om der er nogle der har en løsning på? Fordi jeg har samme problem når jeg sender en sms modtager personen jeg sender den til 5-6-7 gange.. 

Håber der er nogle der kan hjælpe.. Glad humørikon

Jeg har nøjagtig samme problem. Gal humørikon

Hej , fandt lige dette på TDC's hjemmeside Landsdækkende

Der kan forekomme driftsforstyrrelser på følgende mobiltjeneste:

Landsdækkende

SMS virker ikke helt efter hensigten. Kunder vil som regel opleve at beskeder modtages og afsendes flere gange.

Vi beklager meget de gener det medfører.

Venlig hilsen
TDC Kundeservice

Mange tak for svar! Der står ikke noget om, hvor lang tid det bliver ved med at være sådan? 

fedt det er da lige det jeg står og manglerGlad humørikon nå men tak alle sammen. så ved jeg da det ik er min telefon der er noget galt medGlad humørikon hvis nogen finde ud af hvornår dette skulle ændre sig må i gerne skrive herinde

Det kan jo godt gå hen, og blive en dyr fornøjelse - eller hvordan vil TDC tackle alle disse fejl sms'er?

Mine sms bliver også sendt mange gange og sms til mig modtager jeg mange gange :-(((( og nu er der slet ingen forbindelse. Det må være på sin plads at tdc betaler.

Samtidig kan jeg ikke tilmelde mig selvbetjening, de skriver mit nummer ikke eksisterere. Hvad sker der???????

ja hvis man ikk har fri sms har du da ret i at det bliver dyrt for tdcGlad humørikon men mon ikke de får det rettet hurtigt og så de gør noget ved det problem der også

Det er jo det der er problemet - jeg betaler 25 øre pr. sms.. arghh..

Problemet har TDC haft før - men kan ikke huske hvordan de fandt ud af rent regningsmæssigt, at "luse ud" i diverse fejl sms'er.

Vil lige indskyde at sms for mig sendes periodisk som MMS uanset sms størrelse. Det er begyndt samtidigt med disse problemer som oprindeligt startede i går, "sms kunne ikke sendes"

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kejekyse

Tak fordi du har skrevet på TDC Kunde til Kunde Forum.

Vi var på det tidspunkt, du har skrevet dit indlæg, ramt af en generel fejl på mobil nettet.

Så jeg vil høre dig, om du stadig oplever problemet?

Uanset, om du stadig har dette problem, håber jeg, at du vil bruge vores forum, hvis du igen skal have hjælp.

Hilsen

Jeg har på min SonyEricsson X10 (2.1 update 1) problemer med at sende SMS'er. Korte SMS'er går fint igennem, men hvis længden nærmer sig 2 SMS'er så får jeg beskeden "Kunne ikke sende".

Der er ingen konvertering til MMS og jeg har tidligere kunnet sende meget længere SMS'er uden problemer.

Problemet er kommet indenfor de seneste uger, og jeg kan godt sende lange SMS'er med samme SIM-kort fra en Nokia E75.

Jeg er blevet vejledt til at "Indkod nummeret til SMS-centralen", men uden held. Har prøvet fabriksindstillinger, har prøvet at reinstallere firmware - men uden held.

Nu har jeg set at andre med X10 + TDC har samme problem:

http://androidforum.dk/viewtopic.php?f=71&t=3152 

Hvornår finder i en løsning? Det er ikke holdbart at skulle sætte netværk til "GSM", når det er en Smartphone beregnet til at anvende internettet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Det er lidt sjovt at læse denne tråd igennem.

Jeg har ikke haft problemer med at sende sms'er siden nedbrudet i starten af året..

så ved ikke om jeg bare er heldig eller hvad jeg er

jeg har et sms problem med min nye sony ericsson arc den siger at hver gang jeg sender en sms ''besked kunne ikke sendes'' håber nogle kan hjælpe mig 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

@rick0360 uha, det kan være så mange ting. det kan være mobilen er opsat forkert, men det kan også være noget med TDC der driller.

prøv at kigge i sms-opsætning, at alt står som det skal, ellers smid et opkald til TDC Kundeservice og forhør dig ad.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)