problemer med at sende og modtage beskeder

Hej folkens. Hele dagen idag har der ikke været problemer, li indtil nu. Jeg kan ikke sende beskeder og hvis jeg endelig, langt om længe får beskeden sendt, tager det for det første en evighed, og så modtager jeg ikke. er der nogen der ved noget om dette, eller har samme problem????

12 Kommentarer

Hej
Jeg sidder i Vordingborg med samme problem. jeg kan heller ikke sende eller modtage beskeder.

Jeg har det samme problem! Kan ikke sende beskeder, men har dog lige modtaget en...
Av hvor er det irreterende! KOM NU IND I KAMPEN - VI BETALER PENGE FOR ET ABONNEMENT HVER MÅNED OG SÅ FORVENTER VI AT DET SPILLER! 

har os li modtaget en, men kan så ik svare. hold nu kæft det træls. skriv hvis der sker nogen ændringerGlad humørikon

Sidder i Skanderborg, og kan ikke afsende beskeder, men kan dog sagtens modtage. 
Når den så endelig har sendt en besked, modtager de den 3 gange.

Hvad foregår der? - og selvfølgelig sker det lige efter jeres lukketid!  

Mit virker fint igen Glad humørikon

ja jeg får os svar, men kan ik besvare dem. prøvede at sende en besked til mig selv og efter 10 min fik jeg den 4 gange. super fedt. håber sku godt nok det ændre sig.

har præcis samme problem som trine, det jo til at blive sindssyg af! 
nettet er også langsommere end nogensinde før på mobilen.
og egentlig træls der ikke står noget på deres dækningskort.  

Var måske lidt for hurtig.... Nu virker det ikke igen Trist humørikon

ja det må sku gern ændre sig altså. det skide træls. dem jeg skriver til får mine beskeder op til 10 gange, det sku da godt det gratis med beskeder. hehe

Sidder på en ø i smålandhavet og kan ikke sende fra 2 mobiler.

Kan TDC ikke svare. Virker 112 ?

hehe tror desværre ik der er andet at gøre end at vente. ville os bar høre om det kun var mig der havde et problem med detGlad humørikon men sys det går lidt bedre nu. ved ik hehe

Har samme problem og ringede til dem to gange i går hvor jeg fik af vide at beskederne hænger fast på centralen ? Ligeglad humørikon Men MEGET irriterende at det nu har været to dage! Én af mine venner fik min ene besked 26 gange Overrasket humørikon

SÅ FÅ DET DOG FIKSET!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P