Problemer med at modtage sms fra enkelte personer

Hej.

Jeg har problemer med at modtage sms'er fra enkelte personer. Jeg kan godt selv sende, men jeg kan ikke modtage sms'er fra få personer.

Jeg har prøvet at flytte simkortet over flere forskellige telefoner, men den vil stadig ikke modtage.

Er der nogen der ved, hvad der kan være i vejen, og hvordan jeg evt kan løse det?
Håber at der er nogle der kan hjælpe.

Hilsen Thjen10

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej thjen10.

Tak for dit indlæg.

Umiddelbart har jeg ingen løsning, da du har prøvet det rigtige, nemlig forskellige telefoner.

Det får det til og lyde som en fejl i selve systemet.

Det bedste er og kontakte os, så vi kan få fejlmeldt problemet.

Du kan finde kontaktoplysninger her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Mvh

René

jeg har samme problem som den oven over og det er at jeg godt kan modtage  fra en person men ikke sende retur til denne person, håber at i kan finde ud af hvor problemet er 

Hej seto

Du skriver i et kunde-forum. Altså er det primert andre kunder der måske kan hjælpe.

Du skal ikke forvente at tdc kan finde ud af hvor problemet er, da alle der skriver i forum er anonyme, og derfor har tdc-personale, ( der lejlighedsvis kikker forbi), ikke en jordisk chance for at vide hvor dit problem stammer fra.

I foregående indslag foreslår René at trådopretteren ringer til tdc, da problemet også er tilstæde i andre telefoner.

Ring derfor til tdc hvis du ønsker svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)