problemer med at modtage mail på Ipad

• 0 kommentarer
Har opsat min TDC-mail på min Ipad sammen med hotmail og ICloud (overkill vil nogle måske mene...ja...skal til at rydde lidt op). Derfra kan jeg både sende og modtage fra min TDC-mail  :-)....så langt så godt !

Mit ønske er at jeg gerne ville kunne se mine mails når jeg er på farten, selvom de er blevet trukket ned af familien på hjemme-pc'en......og det kan jeg ikke. Er mit mailprogram hjemme (Outlook) åbnet op, kommer der intet ind på Ipad'en. Også selvom de pågældende mails ikke er blevet åbnet hjemmefra.

Måske er det blot sådan....men vil da blot høre om jeg har misset et eller andet.

2 Kommentarer

Hej TB63

Ja du har misset en indstilling i dit outlookprogram.

Redigeret tilført:
Uaktuelt skilt er fjernet.

Forklaring på at gemme eller ikke gemme en kopi på tdc's server:
Åben din mailklient.
Du skal finde egenskaberne for din konto.
På et af fanebladene står der "Avanceret"

Nederst står der "Levering"

Hvis du vil gemme meddelelser på tdcs server, efter din mailklient har hentet dine mail, skal der være markering ud for "Gem meddelese på server efter hentning af meddelelser". Du kan også vælge hvor længe de skal gemmes.

Fjern eventuelle markeringer, hvis du ikke vil opbevare mails på webmail.

Hjælper dette ikke, vil jeg bede dig om at oprette en ny tråd, da dette er en af ældre dato.

Ja anbefalingen er okay, men jeg mener blot at man aldrig skal undlade at fjerne mails efter et par dage. Da afhentning/pop ellers blot bliver langsommere og langsommere, da ens postkasse således blot bliver mere og merre fyldt (hvis nogen aldrig tømmer den). Desuden ender man med ikke at kunne modtage nyt, når postkassen løber helt fuld. En eller et par dages overlap er i regel fint.

I virkelighed burde man anvende imap i stedet for. Desværre tilbyder TDC ikke til os, kun pop3 Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)