Problemer med at modtage Emails

Hej med jer kloge hoveder.

Jeg har en TDC-mailkonto, som er blevet tilknyttet Mozilla-Thunderbird email program.

I starten virkede det fint, men nu kan den pludselig ikke modtage de mails som ligger på serveren. Da jeg havde været uden computer i en periode, modtog den lige over 200 mails, som lå på serveren og ventede.

Jeg kan se at programmet forsøger at hente, men den henter kun den første mail og afslutter så processen. Prøver man igen, tager den den samme mail ned igen og stopper processen. Kan se at der ligger over 150 og venter.

Nogen Ideer?

3 Kommentarer

gå ind på webmail, og fjern nogle af de mails der åbenbart spærrer

Hej Genzo.

Ja, jeg afinstallerede Mozilla og downloadede windows live mail. Den kom så med en fejlkode, som jeg kunne google. Jeg kunne se at dansk kabel tv kendte fejlen og det skulle være en mail med en korrupt header (?), som skulle lave problemet.

Dansk kabel tv kunne løse problemet ved at de slettede den pågældende mail. Jeg ville derfor kontakte TDC og bede dem om det samme, men jeg vidste slet ikke at man selv kunne komme ind på sin webmail og slette dem. Hvordan kommer jeg dertil?

for at få adgang til din webmail, skal du bruge din mail kode

og så bare vælge TDC mail under mit tdc

i højre side vil der være en linie hvor der står noget med "tilføj din tdc mail til dit tdc login"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)