Problemer med at logge på BT`s hjemmeside gennem Internet Explorer

Vi har på det sidste oplevet problemer med at logge på BT`s hjemmeside. Dette gælder for begge vore to HP computere.Der kommer en besked frem om, at Internet  Explorer ikke kan vise hjemmesiden. Derefter begynder HP Network Check at undersøge problemet. Somme tider kommer hjemmesiden så frem efter at computeren har kørt dette check program igennem. Vi bruger TDC`s sikkerhedspakke og har slået Windows firewall til. Er der nogen, der kan hjælpe os? Jeg forsøgte først at skrive noget i emneboksen. Undervejs forsvandt dette skriveprogram. Derfor ser det ud som om jeg svarer på vores eget spørgsmål.

Med ven lig hiolsen: Erik A.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv lige først denne   http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Bliver alle tallene  1-8  grønne ??

Ja, på nær 7, der viser TDC login. Erik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv så at slette alle "midlertidige internetfiler" i den browser du benytter:

Internet Explorer 7: Funktioner > Slet browserdata > Midlertidige internetfiler > Slet filer > Ja > Luk.

Internet Explorer 8: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 9: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 10: Funktioner > Internetindstillinger > Browserdata > Slet.

Mozilla Firefox: Tryk CTRL+SHIFT+DELETE > Vælg: hele min historik > Detaljer > Aktiver kun Cache > Ryd nu.

Google Chrome: Tryk CTRL+SHIFT+DELETE > Vælg: Tøm Cache > Ryd browserdata.

Safari: Safari > Tøm buffer > Tøm.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P