Problemer med at afspille TDC's WAM musikfiler i Win8

• 0 kommentarer
Kan ikke afspille WMA musikfiler på min nye Win8 computer, kommer med følgende fejltekst "Der opstod et problem i Windows Media Player under afspilning af filen", ville være fint hvis der var en eller flere som havde en løsning på dette.

2 Kommentarer

Hej Jekn,

Jeg har netop testet på min egen windows 8 maskine, hvor det virker fint.

Dog, startede den først op i metro appen. "xbox musik" efter at jeg valgte at den skulle starte med windows medie player, skrev den først at den skulle bruge en sikkerhedsopdatering, den hentede den automatisk, hvor efter den så igen ville havde en sikkerhedsopdatering. Men her efter afspillede den wma filen uden problemer.

Alternativt kan du prøve og se om windows medie player vil godtage løsningen som vi har til windows 7: http://go.tdc.dk/kymfnb - jeg har dog sendt en besked til vores play folk, om at de skal undersøge om guiden skal laves om med hensyn til windows 8.

Mvh Per.

er netop skiftet til win8. kan ikke afspille mine tidligere hentede tdcplay-filer. kan kun streame fra tdcplay.

har forsøgt at hente sikkerhedsopdatering, men kan ikke få lov til at installere. har konfigureret efter alle anbefalinger

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)