Svar

Problemer med at afspille musik...


Jeg får hele tiden beskeden "Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik. Det kan skyldes problemer med din netværksforbibdelse. Prøv venligst senere".

Der er ikke netværksproblemer; 23/17 Mbit forbindelse, har lige testet.

Det er version 2.1.0.

Fik også denne besked på den tidligere version for nogle dage siden.

 

Når jeg forsøger at afspille kun ét nummer fra en liste, kommer de resterende numre på listen over i Kø under Playlister.

 

 

 

icon

Bedste svar af Ommestrup 27 marts 2013, 11:10

Hej igen,

En halv times læsning af appens mange børnesygdomme har løst det problem med i det hele taget at kunne høre musik, jeg fulgte følgende procedure:

1. Sluk for wifi på din telefon (hvis det er tændt)
2. Gå ind i musik området
3. Vælg ”Indstillinger” i bundmenuen
4. Slå ”logget ind” fra
5. Vælg ”Fjern tilknytning til TDC”
6. Klik ” Fjern tilknytning”
7. Vælg en sang - login skærm kommer frem
8. Login

Problemet med at resterende numre på en liste sættes i kø er stadig et problem!

Se original

4 Kommentarer

Glemte at skrive, at problemerne opleves på en HTC Desier C, Android 2.3.5.

Hej igen,

En halv times læsning af appens mange børnesygdomme har løst det problem med i det hele taget at kunne høre musik, jeg fulgte følgende procedure:

1. Sluk for wifi på din telefon (hvis det er tændt)
2. Gå ind i musik området
3. Vælg ”Indstillinger” i bundmenuen
4. Slå ”logget ind” fra
5. Vælg ”Fjern tilknytning til TDC”
6. Klik ” Fjern tilknytning”
7. Vælg en sang - login skærm kommer frem
8. Login

Problemet med at resterende numre på en liste sættes i kø er stadig et problem!

Jeg har samme problem på min Nexus 7, men her kan jeg ikke bruge mobildata, så denne løsning kan jeg ikke bruge.
Jrg har samme problem på asus tf300. Andriod version 4.2. Hjælp søges

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)