Problemer med afspilning af .DCF på Nokia X6

• LPO
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg har en Nokia X6 med Play og har lige et spørgsmål.

Via portalen m.tdc.dk/play kan man i nogle tilfælde ikke hente enkelt-filer, men kun albums, som kommer i .DCF format. Denne filtype understøttes åbenbart ikke af X6'eren, så ville høre om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig med dette?

//Lasse

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LPO,

Det lyder som en decideret fejl på vores Play-portal, og det skal vi jo have rettet op på. Vi er nødt til at vide hvilke tracks/albums, det sker ved, så kan jeg ikke få dig til at lave en liste og henvende dig til vores Mobil Kundeservice?

Du kan enten ringe til dem på 80808020 eller sende en mail herfra: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat&area=mobil

Hilsen Ulf

Hej Ulf,

Jeg skal nok forsøge at lave en liste og sende den ind. Men pt. har det stort set kun været albums med Various Artists(diverse kunstnere). Men jeg finde lige nogle konkrete og sender ind! Blinkende humørikon

Tak for hjælpen!

Jeg tænkte nok at der var noget der ikke stemte. For ifølge Nokia, bør X6 kunne afspille filformatet, sålænge licensen er til stede. Man får godt nok licens til alle numre tilsendt, men hele albummet kommer i én fil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)