Problemer i Aalborg Øst

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man får TDC til at tage afbrydelser mere alvorligt.

Der har nu været problemer i Aalborg Øst siden den 3. april (7 dage). Siden 3. april har der været 3 til 4 "indlæg" på driftforstyrrelser oversigten desangående. Altid er det "Aalborg Øst 8 berørte kunder". Så i min verden er det det samme problem de nu har "løst" i 7 dage.

Igen igår var der problemer: Løst: Ålborg Øst - 8 berørte kunder

TDC. Hør nu her. I kan ikke blive ved med blot at resette den "router" eller hvad pokker det nu er i gør for at få forbindelsen igen. Det løser åbenbart ikke problemet og i bliver nødt til snart at løse det "for real". 

Lige nu hvor jeg skriver dette er forbindelsen ok og jeg håber det nu endelig er løst. Men håbet er ikke stort. Netflix og andre tjenester er ubrugelige, når man risikerer at blive smidt af nettet hele tiden og nu har i haft over 1 uge til at få det løst rigtigt. SÆT IGANG!

Til orientering HAR jeg naturligvis kontaktet TDC direkte. Men supporten siger bare: "Det ser fint ud lige nu. Du kører max hastighed og forbindelsen er god". JA TAK. Jeg kan godt se, at det nu virker og at det virker fint. Men hvad nytter det, når jeg mister forbindelsen igen om et par timer. *suk*

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)