Problemer efter software opdatering

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen,

efter at være blevet opdateret til software 2.0 d.d. oplever jeg stærke pixeleringsfejl ved programskift. Samtidigt fryser billedet 5-10 sek. ved programskift, hvor det virker som om der først skal skaffes et buffer til at afspille programmet.

Er der andre der har oplevet samme problem ?

hilsen

Flemming

10 Kommentarer

Ja, det er da helt galt lige nu....

har haft slukket og tændt for boksen igen - men det er da ikke til at holde ud at se på -

og det er IKKE kun ved programskift - det er HELE TIDEN - øv øv for tdc :-(

Ja har samme problem. Har prøvet at genstart, men det hjalp ikke.

Ja  mærkværdigvis kan man på You see hjemmeside se der er driftsforstyrrelser i området.

tak for det - håber at der kommer lidt rabat engang :-)

oplever præcis det samme - er ved at blive sindsyg over det!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa.

Her hos mig er jeg 'desværre' ikke stødt på større problemer - og det, som vi har haft af forstyrrelser efter opdateringen er minimalt....Vi har ikke haft nogen pixelering, heller ikke frysning, som forklaret i indledende indlæg, hverken med det modem, vi lige har skiftet til (pga 20/2), eller på det andet, vi brugte.

Det eneste, vi havde med at fryse, var da vi skiftede modem, hvor der lige viste sig frysning kort tid efter skift til kanal, hvorfor vi nulstillede/genstartede hele molevitten, inkl. multiboks - herefter er vi endnu ikke 'ramt' af dette problem.

Hvilket område, der omtales herinde til at være nævnt på YouSee's hjemmeside, kan nok være svær at finde ud af, da ingen af flg. indlæg har nævnt, hvor i landet vedkommende bor.

Håber. at I får Jeres til at køre igen uden problemer Glad humørikon

det driller stadig - er umuligt at se noget som helst- da der ikke går mange sek. uden fejl !!

Jeg bor i Østjylland - 8860 :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Årsagen til problemerne, skal næppe findes i den nye sofotware. Jeg kan selvfølgelig ikke se hvor I hver især bor, men det tyder på at I er ramt af en lokal fejl.

Der er en generel fejl i Midtjylland, som formodentlig er årsag til at I oplever fejl.

Vores teknikere har arbejdet på fejlretning siden i nat. I kan følge med i status på fejlretning på Driftsinformation her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-457591925&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

OPDATERING:

Trafikken i området er nu blevet omlagt, hvilket gerne skulle løse fejlen.

/Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P