Problem på Sonos: 'Musiknummeret er ikke kodet korrekt.'


Jeg har nu prøvet at gennemgå alle de løsninger, medarbejderne i Teknisk Support foreslog mig, men jeg har stadig store problemer med afspilningen af musik på min Sonos-højttaler fra TDC Play via Sonos-app'en.

 

Hver gang jeg afspiller et nummer, går der x antal sekunder inden afspilningen stopper og jeg modtager følgende fejlmeddelelse:
"Kunne ikke afspille '(titel på nummer)' - musiknummeret er ikke kodet korrekt."
Dernæst går den videre til næste nummer i køen, hvor samme fejl så opstår x antal sekunder inde i den sang.

 

Jeg har genstartet hele systemet, nulstillet controllere osv, men fejlen er der stadig. Alt andet musik fungerer upåklageligt igennem Sonos-app'en.

 

Nogen, der har oplevet noget lignende?

 

 

Fejlen ses herunder:

[i]

1 Kommentar

Oplever samme problem desværre.

Store udfald på musikken, typisk afspilles 5-10 sec af nummeret og stopper musikken, men det er sporadisk her... Meget irriterende.

Har også en konkurrende musiktjeneste, der er der ikke de samme problemer...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)