Problem på problem - og så et nyt problem

Hvor er jeg træt af TDC efter 1 md. som kunde. Intet har været optimalt fra starten.
Fejl i portering af tlf nr., forkert internet forbindelse, Play virker ikke med live tv.

I dag fik jeg så besked fra support - at live tv køre igen... Arg TDC..... Delvis, ja.
Kan stadig ikke se TV2 på hjemme netværket. Kan ikke optage fra app. Og jeg kan ikke se live tv fra min iPad.

Jeg arbejder selv med app udvikling. Og jeg kan fortælle jer kære TDC, havde Facebook og andre giganter lavet samme banane app. Haft samme ringe support. Så var de aldrig blevet så populære.

Stram op - ansæt nogle udviklere, der kan finde fejl. Test før i ligge ny app online.
Det sejler satme hos jer!

4 Kommentarer

Hej Mortenlykke:

Først vil jeg lige sige at dette er et forum hvor bruger kan komme med spørgsmål på et problem der er

opstået, men du skriver til en TDC med arbejder med dit problem som tdc ikke altid lige ser dette, og

i nogle tilfælde ser di det og vil da også svare så vidt muligt. Og du skriver heller ikke noget om hvad for

en tdc pakke du har?? om det er home Duo eller hometrio og ej heller hvad for et styresystem du har, men

efter min mening vil jeg sige prøv at ringe til TDC eller gå ind i den nærmeste TDC butik og forklar dem

dit problem, så tror jeg at di vil gøre alt for dig så det kommer til at virke venligst HC21 .Glad humørikon

PS: Giv et svar på om dit problem er løst.

Hej hc

Er godt klarover jeg ikke skriver til en tdc medarbejder. Og var det ikke for butikken, som vil gøre alt

hvad de kan - for at hjælpe. Så var jeg smuttet igen.

Det er min fejl, jeg intet skriver om min løsning. 

TDC TV via internettet

iPhone 4s, 5, 5s, 6, iPad + iPad mini - alle med ios8

Selvom vi er på hjemme nettet, kan vi stadig ikke se TV2. Support arbejder på en løsning.

Da problemet er større end sølle mig, kan jeg forvente optil 50 dage, før de kan løse det.

En iPad kan slet ikke stream live tv. App beklager at servicen pt. ikke virker.

Jeg er ikke imponeret. Kan dog godt leve med en fejl. Men som jeg kan læse her i TDC Forum,

så er der mange problemer med teknikken/app. Jeg ville have ondt i maven, hver gang en ny

version går live. For de ved bare ikke, hvad de har ødelagt siden sidste version.

Hej Mortenlykke:

Jeg forstår dig godt og jeg har da også mange som jeg kender der oftes har problemer hos tdc, men må

da også sige til vedkomne at di skal bevæge sig med lidt tolmodighed, da der til tider er travlhed hos tdc,

men selvfølgelig skal tingne også være iorden for man kan ikke være tjent med det på den måde det

køre på nuværene tidspunkt, men håber du får løst problemet så hurtigt som muligt venligst HC21 .Glad humørikon

mortenlykke skrev:
Hvor er jeg træt af TDC efter 1 md. som kunde. Intet har været optimalt fra starten.
Fejl i portering af tlf nr., forkert internet forbindelse, Play virker ikke med live tv.

I dag fik jeg så besked fra support - at live tv køre igen... Arg TDC..... Delvis, ja.
Kan stadig ikke se TV2 på hjemme netværket. Kan ikke optage fra app. Og jeg kan ikke se live tv fra min iPad.

Jeg arbejder selv med app udvikling. Og jeg kan fortælle jer kære TDC, havde Facebook og andre giganter lavet samme banane app. Haft samme ringe support. Så var de aldrig blevet så populære.

Stram op - ansæt nogle udviklere, der kan finde fejl. Test før i ligge ny app online.

Delvis enig! 

Jeg gætter på, at det ikke er udviklerne der er noget i vejen med, men måske snarere, at tilføre den fornødne kapital til afdelingerne, der skal få virksomheden til at køre.  f.eks. flere ansatte og vel at mærke, ansatte i  danske fagforeninger, i stedte for at outsource den ene afdeling efter den anden.  Måske er det, det der er forskellen på Facebook og andre platforme.  

Mit indtryk er, at her er det aktionærerne der står forrest, når overskuddet er tjent penge hjem af dem der forsøger at få det hele til at køre.  Og så synes jeg også at TDC skal tage imod når kunder tilbyder at teste produkter, og at lade de gamle app blive til download for de kunder der ikke er så tekniske anlagt og måske bliver forvirrede over at det ikke virker. De tror måske tilmed det er deres skyld. Fint med nyt og med udvikling, men lav en overgangs periode, hvor kunder selv kan bestemme hvilken version der skal downloades.  

Eller det kan måske ikke lade sig gøre rent tekninsk? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)