Svar

Problem med TV guiden (ingen programmer efter tirsdag)

Hej,

Er det alle steder at TV guiden ikke viser længere frem end til i morgen?

Ville være lidt trist hvis den ikke bliver opdateret, så ryger alle planlagte optagelser jo...

icon

Bedste svar af GTH 27 september 2011, 13:20

Jeg kan forsikre jer alle om at vi har fuld fokus på at rette fejlen omkring manglende data i TV Guiden (EPG). Årsagen er en datafejl, som vi har kæmpet med at identificere og rette de sidste par dage. Vi håber at have en løsning i løbet af dagen (uden jeg har lovet noget).

I kan følge med i status på vores Driftsinformation her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-644123654&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er det samme her, som om det slet ikke virker, jeg kan heller ikke se hvad det kommer i morgen efter kl. 10.

Hilsen Birgit

Også hos os slutter TV Guiden onsdag den 28. kl. 6 og på visse TV2 kanaler allerede i løbet af i dag tirsdag

Jeg håber der snart gives et svar - og en løsning - på dette problem fra TDC`s side - programguiden er jo helt central i Hometrio-pakken. Uden den er man jo lidt på herrens mark, ihvertfald for nogen kanalers vedkommende. Der kan ikke optages udover den manuelle metode - alle serieoptagelser er "væk" og der skal findes tidspunkter etc.

Jeg opdagede problemet allerede søndag - på min telefonhenvendelse tidligere idag til TDC lød det som om det dårlig nok var opdaget problemet..... der må da være NOGEN, der både er interesseret i at få rettet fejlen samt ikke mindst ansvarlig for denne del af Hometrio.

Jeg har benyttet mig af, at vores Hometrio er på delt regning med min kones arbejdsplads, og derfor et produkt, som Erhverv har ansvaret for.

Derfor har jeg meldt fejlen til TDC erhverv support, hvor sagen så er oprettet med sagsnummer, serviceaftale (senest 29.9 kl. 16.0) og hele baduljen

Måske sker der noget :-)

/Karl Erik

Farum

Hej Karl Erik

Det er da godt at der er nogle handlekraftige brugere - når TDC sådan ikke rigtig gør noget ved det! Jeg håber dog det bliver rettet inden den 29. - gad vidst om TDc slet ikke har indset at netop programguiden er en af grundene til at vi har Hometrio.......

Jeg ringede også derind her til middag, jeg har også service på min linie så tænkte det også kunne skubbe lidt ekstra, og der var en optaget stemme der sagde at de havde problemer med tv-guiden og arbejdede på det, men ingen tidshorisont.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan forsikre jer alle om at vi har fuld fokus på at rette fejlen omkring manglende data i TV Guiden (EPG). Årsagen er en datafejl, som vi har kæmpet med at identificere og rette de sidste par dage. Vi håber at have en løsning i løbet af dagen (uden jeg har lovet noget).

I kan følge med i status på vores Driftsinformation her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-644123654&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Tak for svaret.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Det er nu lykkes at få importeret ny Guidedata på TV Platformen (Listeversion 1826). Der er udsendt notificering fra TV Platformen ca. 13.30 - Dvs. alle bokse skulle gerne have hentet korrekt Guideversion senest kl. 19 i aften.

OBS

Serier har desværre fået nye ID numre - så alle planlagte optagelser programmeret fra 5/9 til 26/9 bør slettes og genprogrammeres.

Mvh Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P