Problem med trådløstnet på win7

Hej TDC.

Vi har netop fået en TDC HomeBox ind af døren, og jeg har nu opsat den som den skulle. 

Jeg skriver pt. på mine forældres computer, som er sat til via. kabel.

Problemet er når jeg vil oprette trådløstforbindelse til min stationære computer (med indbygget trådløst-netværkskort) så virker min kode ikke.

Når routeren er tændt, kan jeg ikke finde TDC-XXXX men et andet netværk der går under navnet: ConnectionPoint. Den viser fuld signalstyrke, og den har aldrig været vist før.

Jeg har vha. udelukkelsesmetoden regnet ud at signalet kommer fra routeren, (ved at slukke routeren for så at se at den forsvandt).

Det er en Win7 64bit computer, som ikke fejlede noget med vores gamle net (cybercity).

Koden jeg har forsøgt med, findes under vores Router, og på et papir der fulgte med boksen. (Den der hedder "Netværksnøgle (WPA passphrase):xxxxxxxxx

Hvad kan problemet være? På forhånd tak. :-)

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det lyder som en fejl i homeboxen.

du skal prøve at resette routeren(gendanne til fabriks indstillinger)

og så se om det ikke kommer frem og står rigtig.

hvis det ikke virker, så skriv lige igen.

hvis det er en erhevers løsning, så bare glem hvad jeg har skrevet, jeg ved ikke noget om erhevervs routere, udover at det ikke er det samme som til privat.

Hej.

Jeg har nu fået forbindelse til min stationære via. et kabel, men problemet hos det trådløse, er der stadig!

Jeg tror det er en erhvervsløsning, eftersom det går gennem min fars arbejde..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, Så er det en erhevers løsning, så skal i sikkert have fat i den it ansvarlige på din fars arbejdsplads.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)