Problem med TDC Play på Sonos


Hej

 

Er der andre, der oplever problemer med at bruge TDC Play på Sonos?

 

På flere numre får jeg fejlen i Sonos App'en:  "Kunne ikke afspille musiknummeret - nummere er ikke kodet korrekt" Det sker altid 10-20 sekunder inde i en sang, og så springer den videre til næste nummer.

 

Jeg har en bridge og en connect amp og på bridge lyser den hvide lampe konstant, som om den virker fint. Jeg har prøvet at omkonfigurere hele mit setup, men det bliver ved og det har stået på i et par måneder nu. Yousee Play har for iøvrigt samme problem, men det er vel bygget på samme setup.

 

En enkelt har beskrevet, at det hjalp at skifte Wifi kanal, og det har jeg prøvet. SonosNet kører kanal 11, wifi kanal, nabo på kanal 6, og derudover er der ikke andre kanaler i brug, viser en scanning.

 

Er der nogen idéer til fejlsøgning evt. fra TDC?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)