Svar

Problem med TDC Play på min Nokia Lumia 820

Jeg har lige installeret TDC Play Musik app på min Nokia Lumia 820. Jeg har registreret mig, modtaget en sms med en kode og indtastet denne. Og derefter lukker appen. Når jeg åbner den står den en øjeblik med visning af et ur og så lukker den ned.

Har jeg gjort noget forkert, er der en indstilling på telefonen jeg skal ændre eller er det et problem med appen?

icon

Bedste svar af Jellew 1 juli 2014, 10:06

Så virker det igen, afinstaller app og installer den igen.

Se original

10 Kommentarer

Jeg tror ikke du har gjort noget forkert. Min TDC Play Musik app på min Lumia 1020 virkede perfekt i mandags, men i går holdt den op med at virke.

Jeg troede det havde noget med installation af andre apps at gøre, så nu har jeg nulstillet min telefon fuldstændig, og reinstalleret TDC Play Musik, men problemer er der stadig. Fuldstændig som du har beskrevet.

Alt virker fint til og med registrering, når man så har indtastet en sms kode, så lukker app'en bare ned.

Der må være et server problem et sted, da app'en ikke er opdateret for nylig.

Kunne være interessant at vide hvordan man får en TDC person til at kikke på det Glad humørikon

Jeg har samme problem, det er sket inden for de sidste par dagen.

Det er en fejl hos TDC da app'en ikke er blevet opdateret.

Mvh

Jesper 

Ps. du gør det hel korrekt.

Har samme problem.

Gad nok vide, hvad TDC vil gøre ved dette og ikke mindst hvornår.

Vi er mange brugere af TDC Play som har Windows telefoner og som betaler for noget vi ikke kan bruge.

De kunne i det mindste sende en meddelelse ud til os.

mvh

Rio

Har fået dette svar på FB - 

https://www.facebook.com/tdc/posts/838515216160564?comment_id=838520802826672&offset=0&total_comments=1&notif_t=feed_comment

Tak for info Jellew. 

Glad humørikon

Hej Jellew

Det er rart at høre at jeg ikke står alene med problemet og at der måske er en løsning på vej fra TDC.

Så virker det igen, afinstaller app og installer den igen.

Ja nu virker det som det skal. Dejligt. Tak for info.

Hej Tville
Hvis det er Jellew's indlæg der har hjulpet dig, må du gerne klikke på knappen "accepter som løsning" ud for hans/hendes indlæg. På forhånd tak. :-)
Det er hermed gjort.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P