Problem med registrering af Netbasis abonnement

Hjælp…

Jeg modtog i dag et brev på kontonummer og adgangskode til et nyoprettet Netbasis abonnement.

Jeg gik herefter ind på tdconline.dk/registrering som anført i brevet. Her oprettede jeg et tdc-login, hvorefter jeg prøvede at tilknytte mit Netbasis abonnement. Dette resulterede bare i en blank side. Jeg prøvede et par gange med samme resultat.

Når jeg nu logger ind med mit tdc-login og går ind under selvbetjening, kan jeg se, at der er tilknyttet et Netbasis abonnement. Så langt, så godt.

I højre side af browseren under ”dine oplysninger” står mit navn og min adresse. Jeg vil jo gerne oprette en mailadresse så jeg går ind under linket med navnet TDC Netbasis i venstre side af browseren. Det fører mig til en side, hvor der med store røde bogstaver står, at jeg mangler at registrere mig. Nedenunder står der bl.a. at jeg skal registrere mig, og at abonnementet lukkes automatisk, hvis ikke jeg registrerer mig. Der et link nedenunder med titlen ”klik ind på onlineregistreringen”.

Når jeg klikker på det link kommer der en flot animation og min browser prøver at åbne adressen http://registrering.tdcinternet.dk/. Efter et stykke tid får jeg dog bare en besked om et browseren ikke kan åbne siden.

Hvad gør jeg?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har du prøvet med en anden browser so fx. google chrome, hvis ikke vil det være e god ide

Problemet er løst ved at gå ind på en alternativ registreringsside fundet via google.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)