Problem med Play på iPad.


Jeg kan ikke høre musik på min iPad med Play. Den har før virket men nu får jeg bare et vindue der siger at der ikke er forbindelse til serveren, og et nr.(247). Jeg kontaktede hotline, men det kunne de ikke hjælpe mig med.
Dårlig service synes jeg.
Er der nogen der har prøvet det og eventuelt ved om man kan gøre noget ved det?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kayem,

 

iPad's kan godt opleve nogle problemer med TDC Play app'en, og umiddelbart er vores smartphone afdeling ikke i stand til at yde support på iPads. Men du kan hvert fald lige dobbelt tjekke om du har den seneste version af TDC Play app'en. Prøv også gerne at logge ud og ind igen, og naturligvis lige at prøve at slukke og tænde din iPad.

Hej
jeg oplever også at på rigtig mange sange får jeg fejl 247 når jeg ønsker at afspille dem! Andre sange fungere fint!
Idag får jeg også fejlen på sange fra min offline-playliste?!? Hvordan kan den have behov for internetadgang??

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)