Problem med Play i Mit TDC på Android tablet uden SIM

Hej

Jeg har en TDC ADSL med Play og et TDC Click mobilabonnement ligeledes med Play, men jeg kan ikke få Play delen af Mit TDC til at virke på min tablet.

Jeg benytter en Nexus 7 med Android 4.1 forbundet via WiFi til TDC ADSL.

Jeg logger på i Mit TDC med mit login fra ADSL forbindelsen, angiver TDC Click mobilnummeret og indtaster den modtagne kode. Så lang så godt, jeg kan nu søge numre frem. Men når jeg prøver at afspille et nummer får jeg "Der opstod en fejl i forbindelsen".

Mit TDC appen afspiller numre fra min NAS uden problemer. 

MVH

50 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har din Android tablet mulighed for at indsætte et sim kort?

Hvis man kan det, kan du prøve at følge denne vejledning, så du kan bruge Play igennem Mit TDC app'en. Vejledningen er dog til iPad's, men ville da mene det burde virke på Android tablets.

Link til vejledning: /t5/TDC-Play/Adgang-til-Play-p%C3%A5-Mit-TDC-app-med-Datasim/td-p/89453

Alex

/t5/TDC-Play/Adgang-til-TDC-Play-p%C3%A5-Tablet/m-p/97382#M3817

Hej Alex fra TDC.

Nej desværre. Det er en Nexus 7, hvor man ikke kan sætte SIM kort i.

Så løsningen til iPad med SIM dur desværre ikke for mig og de mange andre der har tablets uden SIM kort.

Jeg håber, at i vil komme med en løsning.

MVH

Jeg har samme problem med min Samsung tablet også wifi. Har endnu ikke prøvet via play på hjemmesiden.. jeg kan godt se tv via mit tdc men ikke spille musik.. glæder mig til løsningen.
Jeg har samme problem (nexus 7). Kom så i gang TDC. Det kan bare ikke være rigtigt!
Samme her nexus 7 alle lister vises men når man trykker på en sang så siger den at der etrproblemer med forbindelsen.
Omdømme 1

Lige nu anses tablets som mobiltelefoner, og skal derfor kunne valideres igennem et TDC datasim, for at kunne benytte play funktionen.

TDC anser dog dette som en ulempe, og er begyndt at arbejde på en løsning, der tillader validering igennem bredbåndsforbindelse.

Kan ikke give et præcist tidspunkt for denne løsning, men den er i horisonten Glad humørikon

Det sætter jeg pris på og ser frem til dagen med længsel Blinkende humørikon

Det er super TDC

Fedt i lytter til kunderne.. Jeg vil glæde mig til dagen.

Noget nyt om en sådan en løsning
Omdømme 1

Nej, ikke som sådan.

Det er noget man vil arbejde på i løbet af 2013, men nærmere tidshorisont kan jeg ikke give på nuværende tidspunkt.

Hej TDC

...arbejde på i løbet af 2013 - er det ikke lidt uambitiøst?

Jeg er også Nexus 7-bruger. Det er en af de mest roste og efterspurgte tablets i øjeblikket, og så er det jo skidt at den ikke kan bruges sammen med TDC.

Bedste hilsner

Niels

Hej

Er der komet en løsning på problemet,nu er vi i september 2013.

Hvis der er hvor kan den findes?

Hvis ikke hvornår kan det forventes det virker?

Stadig ingen løsning????, skal man virkelig opgradere sit spotyfi igen eller kommer der en løsning????

vh Henrik

Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik. Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse prøv igen senere. 

Står der på min nexus 7 og det har det gjort det sidste år selvom der er kommet mange opdateringer til TDCplay. 

Jeg bruger det på min telefon (hvor alle mine lister som jeg laver på nettet i øvrigt ikke er synlige ... . så jeg i praksis ikke kan brug det udover at afspille enkeltsange eller tdc's fordefinerede lister),

men der er der mega ærgerligt, at det ikke virker uden simkort ... det må have meget lav prioritet hos tdc ... det virker jo på nettet, uden sim ... jeg er sikkert på at det er fordi de ikke gider og ikke fordi de ikke kan. 

Spotify virker alle steder. Listerne er synlige over det hele og interfacet er mere i-tunes agtig intuitiv ... det er faktisk ret trist at TDC ikke er i stand til at gøre det her ordentlig. 

hilsen 

Christoph

Ja Spotyfi virker sku bare, overvejer sku at tilmelde mig det igen hvis tdc ikke snart kommer med en løsning, det kan da ikke passe når man kører på wi-fi netværk i hjemmet at man ikke kan afspille musik, men radio og tv virker. Kom nu det kan da godt lade sig gøre og mange bruger ville være endnu mere tilfreds med TDC

Jeg kan byde ind med at det er samme problem for en Nexus 10. Her er der også i øjeblikket problemer med at afspille musik...... dette øjeblik, har for mit vedkommende varet 9 måneder.

Spotify virker også supert på Nexus 10.

Det kunne være berigende hvis TDC gad at deltage i dette forum igen. HALLO.. Ulf, Alex eller en helt tredje fra TDC... giv lyd!!!

Det kunne klæde jer hvis I vil stå frem og indrømme at dette ikke er et problem TDC vægter og at den eneste løsning er at man køber et Apple produkt, for det er her TDC ligger deres kræfter......

Jeg har prøvet at beskrive dette på et andet forum også - her stoppede kommunikationen med TDC også lige pludselig...

I stedet kunne man skrive til en mail adresse - hvorefter man fik følgende svar... eller nå nej, her fik man heller ikke svar....

Selvfølgelig kan dette problem løses - ellers havde det jo heller ikke været så nemt for Spotify og WIMP at få deres til at fungere upåklageligt.

Skriv evt. til os frustrede Android tablets brugere, at I arbejder helt vildt på at finde en løsning. Så vælger vi at tro på jer igen..... vi har jo ikke et andet valg

her er en mere fustreret tdc kunde, der ikke kan få   tdc app tv  til at virke, stressende øv  øv  øv  har ikke energi til sådan noget der ikke virker.  konklusion  skal jeg afmelde tdc og finde et andet selvskab, hvem ved hvilket der virker 

v ekanne

Hej

kan se at problemet ikke er nyt nu har tdc da snart haft et par år at ordne det i

har li fået en tablet Denver TAD -10023

har hente app. imgen problem

vil se film  kommer med teksten at den er rooted

vil høre musik skriver at der er problemer med internet forbindelsen

håber at i snart kan fikse det ellers er det da for dyrt at ha tdc som hoved abonement så heller et billigt selskab og så købe viaplay til eller netfix der er jo nok der gerne vil ha en som kunde

hilsen

Erik

Alex fra TDC skrev d. 20.11.12

den ‎20-11-2012 08:44

Lige nu anses tablets som mobiltelefoner, og skal derfor kunne valideres igennem et TDC datasim, for at kunne benytte play funktionen.

TDC anser dog dette som en ulempe, og er begyndt at arbejde på en løsning, der tillader validering igennem bredbåndsforbindelse.

Kan ikke give et præcist tidspunkt for denne løsning, men den er i horisonten :D

Alex fra TDC skrev d. 01.12.12

den ‎01-12-2012 14:49

Nej, ikke som sådan.

Det er noget man vil arbejde på i løbet af 2013, men nærmere tidshorisont kan jeg ikke give på nuværende tidspunkt.

Nu er 2013 ved at gå på hæld og stadig ingen forbedringer.... og hvad er der så sket:

TDC er stoppet med at deltage i forummerne - intet svar fra Alex eller nogen af de andre... bare der ikke er sket dem noget.

I stedet skal man skrive om sine problemer til: betaplay@tdc.dk

Er der overhovedet nogen i dette forum der har prøvet at skrive til denne adresse OG HAR FÅET ET SVAR TILBAGE?

Hvis man ringer til TDC... selv her et år efter problemet er opstået... får man følgende svar: "Du skal bare opdatere din TDC app til den nyeste version"... det er sgu da grineren :-)

Det er flot......

men OK - de kan nå det endnu, men jeg tror det næppe.

TDC Play appen til mobil er også noget af det mest latterlige jeg har været med til. Prøv bare at søg efter en sang, kunstner m.m. det er jo helt til grin hvordan det fungere

Synes sku helt ærlig man bliver en smule røvrendt som tdc kunde. Jeg har hometrio og tdcplay virker ikke på min  mobil simpenhen pga udfald hele tiden har før haft spotyfi og det virkede sku selvom vi skulle høre musik fra skagen til sønderjylland og i hjemmet på wifi virker play heller ikke optimal og når jeg ikke kan kører på tablet har jeg sku ikke meget fornøjelse af det, synes bare ikke når man smider næsten 800kr om måneden så skal det sku bare virke det hele.

Mvh Henrik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

som udgangspunkt kan jeg godt forstå dig (er selv TDC kunde)har også problemer hist og pist,som er blevet

afhjulpet hen af vejen , men her

er der mange søde mennesker som vil hjælpe - og der er altid en der ved et eller andet--- (men pak nu dine

eder lidt sammen ;) - med et smil kommer hjælpen fra en udvendte hånd!!!!!!

mvh. 2515Blinkende humørikon

hej

jeg syntes da det er rimeligt at man får den vare man betaler for. der bliver reklameret med at du kan se film og høre musik med div medier,nååå nej det gælder ikke alle, har nu fået viaplay som virker og som der var en der skrev ,at tdc søsterselskab yousee da virker app godt nok

Jeg skal ikke pakke noget som helst sammen!!!, Jeg mener at når man er en gigant som tdc og har søsterselskaber det kan tilbude noget sammenligene og det fungere, så mener jeg bare at de skal få fingeren ud og give folk det produkt som de reklamere med og frempromovere, og intet andet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)