Problem med overførsel af TDCPlay musik fra pc til mobil

Jeg vil gerne overføre en masse TDC Play musikfiler fra min pc til min mobil (HTC Legend, android 2.2)
Problemet er min telefon ikke kan 'se' filerne når jeg har overført dem til telefonen!?(og de er selvfølgelig unzipped)
Har forsøgt at smide musikfilerne løst i en nyoprettet mappe eller i den mappe de blev unzipped til - intet hjælper.
Skal de overførs til en bestemt foruddefineret mappe eller hvad gøres der forkert?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey queitman

Din mobil understøtter ikke fast track. DVS den kan ikke læse det format som filerne bliver leveret i. Se tdc.dk/musikmobil: ;

*Disse HTC-modeller understøtter ikke TDC Fast Track. Dvs., at det ikke er muligt at overføre og afspille musikfiler fra TDC Musik til disse mobiltelefoner via pc. Opdatering: Som Android bruger har du glæde af at lave en tilknytning af dit mobilnummer til et TDC login da du således kan se dine playlister fra web og hurtigt få masser af god musik på din TDC Play Android Applikation

Så jeg vil anbefale at du istedet bruger PlayApp til Android så du ikke skal overføre musikken fra web, men blot kan gemme den som playlister som du kan se på din app.

DBH

C

Hejsa

Jeg har en HTC Wildfire S der i følge jeres hjemmeside HAR fast track. Jeg kan stadig ikke se eller afspille mine tdcplay-filer på min telefon. Er der et bestemt sted på SD-kortet man skal gemme det? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)