Svar

Problem med optage-funktion efter skift til ny tv boks

For ikke så lang tid siden stod vores tv boks af, vi fik selvfølgelig tilsendt en ny fra TDC.

Efter at have modtaget den nye tv boks kunne vi konstatere, at den var anderledes end den gamle, så dette måtte være en ny model TDC er begyndt at bruge....

Problemet er nu, at den nye tv boks ikke vil optage.

Sætter man den til at optage, så skriver den "Planlagt optagelse" ud for programmet, men den påbegynder aldrig den planlagte optagelse (har forsøgt 5 gange nu).

Pause/spol tilbage- funktionen virker heller ikke, her giver den beskeden: "pause er ikke tilgængelig. Digitalmodtageren med optagefunktion er slukket eller under opstart."

Ved ikke lige hvad jeg skal gøre...  

icon

Bedste svar af droid 25 februar 2012, 22:28

Du skal ringe til TDC og bede dem aktivere optagefunktionen på din nye Modtager - tidligere var der en seddel medfølgende modtageren hvorpå der stod, at hvis man udskifter en modtager og har haft muligheden for at optage, så skal TDC aktivere optagemuligheden på den nye modtager - der var ingen sådanne seddel med?

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal ringe til TDC og bede dem aktivere optagefunktionen på din nye Modtager - tidligere var der en seddel medfølgende modtageren hvorpå der stod, at hvis man udskifter en modtager og har haft muligheden for at optage, så skal TDC aktivere optagemuligheden på den nye modtager - der var ingen sådanne seddel med?

Nej, sådan en seddel har jeg ikke set noget til (har lige tjekket en gang til for at være sikker)...

Men er det så bare at ringe til deres hotline og få dem til at aktivere optage funktionen ? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Zaziggi skrev:
Men er det så bare at ringe til deres hotline og få dem til at aktivere optage funktionen ? 

Ja, da jeg modtog en ny modtager skulle hotline også først aktivere optagefunktionen i den nye modtager.

(Optagefunktionen låses til den enkelte modtager og TDC har således stadig optagefunktionen låst til din gamle modtager på trods af at de har sendt dig en ny)

Jeg takker for hjælpen Glad humørikon

og sætter tråden som "løst" så snart optagefunktionen er låst op igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)