Problem med oprettelse af Homedisk som netværksdrev

Jeg kører på en XP-maskine, som har explorer 8. Her har jeg installeret homedisken som netværksdrev, og jeg har programmet der opretter homedisken liggende på skrivebordet.

Når jeg 20. maj 2011, går ind på homedisken via TDC, så kan jeg ikke se ikonet "tilslut som neværksdrev".

Den explorer jeg har har versionsnummer: 8.0.6001.18702C0

Jeg har en anden PC - med windows 7. Den kører med explorer 9 - versionsnr 9.0.8112.164421. fra den har jeg aldrig kunne finde ikonet til at koble homedisken som netværksdrev.

Er der nogen som ved hvad der sker og hvad jeg kan gøre?

Per

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per

Det er programmet NetConnector.exe, der opretter HomeDisken som netværksdrev på en pc, og jeg kan forstå, at du har det liggende på skrivebordet på din XP-maskine.

Jeg kan ikke lige se, hvad det har med Explorer og "via TDC" at gøre?

Hvis du vil oprette HomeDisken som netværksdrev på din Windows 7 pc, kan du bare kopiere NetConnector.exe fra din XP-pc til din Windows 7 pc og så køre programmet. Så skulle du gerne få oprettet HomeDisken som Z-drev på din Windows 7 pc.

Mvh Stephen

Det står helt klart i installationsvejledningen, at man skal skrive Homedisk i sin browsers adresselinje.  Det skulle give adgang til en procedure, der installerer Homedisk via NetConnector.exe.  Ingen af delene sker  på min Win7-PC. når jeg forsøger.  Men prøv at se i den medfølgende vejledning, der står det, du ikke forstår.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)