Problem med modtagelse af mail efter skift til Microsoft Outlook 2007

Efter at have opgraderet til Outlook 2007 er der opstået problem med at modtage e-mails. Jeg får fejlmeddelelse som følger ved modtagelsen: 'rapporterede fejl (0x8004210A: 'Der opstod timeout i handlingen, inden der kom svar fra serveren til modtagelse (POP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'

Jeg har prøvet med reparer konto funktionen i Outlook uden held. Jeg har forsøgt at oprette ny konto uden held. Jeg har brugt TDC's program TDC mailsupport. Her fejlede modtagelse af testmail, hvor der enten ikke var adgang til mailserveren eller det mislykkedes.

Der er ikke problemer med at sende mails.

Hvad er problemet ? 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej monikvissel

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der kan være flere årsager til, at du oplever problemer med din mail. Jeg vil derfor allerførst bede dig genopsætte jf. denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

En fejl vi ofte møder, er at mailpassword er forkert. Du kan få tilsendt en ny kode, ved at ringe til Hotline på 80 80 80 47. Husk i så fald at have dit 12-cifrede kundenummer klar. 

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du også velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Jeg kan ikke forstå at det kan have noget med password at gøre, når jeg umiddelbart efter opgraderingen til Microsoft Outlook 2007 ikke havde problemer med at modtage mails. Problemet er opstået efterfølgende. Således oplevede jeg i går at jeg fik forbindelse til serveren en enkelt gang mens jeg var ved at teste kontoindstillingerne, hvor jeg så modtog en mail. Tilsvarende har jeg for en halv time siden modtaget ikke 6 test mails fra Microsoft Outlook og 7 test mails fra TDC Online Mailsupport samt mailen med bekræftelse af mit indlæg i Forum. Nu har jeg godt nok bestilt nyt password som blev anbefalet, men det kan jo ikke have været problemet. Det må jo være noget andet der er årsag til timeout problemet.

Det skal bemærkes, at jeg opgraderede fra Microsoft Outlook 2000, hvor opsætningsindstillingerne var noget anderledes.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)