Svar

Problem med modem / router Huawei E5832

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har prøvet et mobilt modem / router Huawei E5832 (leveret af Telekæden, ulåst men med Telia software)
Med dette modem skulle man kunne logge 5 bruger på trådløst, men jeg kunne kun logge en på.
Telia påstår, det er fordi jeg bruger mit SIM-kort fra TDC, mon det kan passe?

Modemmet er lille og fikst, så det er ærgeligt at TDC ikke har aftale med Huawei om markedsføring af dette når TDC har andre modem fra Huawei.

Glæder mig til, at høre jeres mening med hensyn til Telia kontra TDC.

Det SIM-kort jeg brugte er fra mit mobilbredbån to go.

icon

Bedste svar af Joergen-2650 28 januar 2011, 11:27

Tak til dem der på forskellig måde har givet bud på en løsning.

Da alt tyder på, at årsage er det telia software der lå på selvom den var ulåst, så er enheden returneret til Telekæden og penge tilbagebetalt.

VH

Jørgen

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints lha har modtaget fra andre medlemmer.

hej

Jeg tvivler på at det har noget at gøre med simkortet.

Det jo en wifi router der skal tilslutte sig 3g netværket og derefter skal clienterne tilslutte sig  til wifi routeren.

Jeg har en anden model router og der virker det med TDC og flere clienter på "samme" simkort

mvh

lha

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Tak til dem der på forskellig måde har givet bud på en løsning.

Da alt tyder på, at årsage er det telia software der lå på selvom den var ulåst, så er enheden returneret til Telekæden og penge tilbagebetalt.

VH

Jørgen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)