Problem med "Mit TDC", "Selvbetjening"


Hej,

 

Når jeg er logget på "Mit TDC", "Selvbetjening", så bliver jeg sådan set logget ind, f.eks. kan jeg ændre mit password og redigere mit login.

 

Men det er også alt jeg kan - i den interessante del, hvor man får vist de forskellige ting hvor
man så faktisk kan betjene sig selv - står der bare:

 

Der er sket en fejl
Der er opstået en fejl og vi kan ikke vise
bredbånd, fastnet, TV og nogle mobilprodukter i
Selvbetjening lige nu. Du bliver desværre nødt
til at logge ud og prøve igen senere.

Hvis du kom for at betale din regning, kan du
gøre det her: Betal din regning

Vi beklager ulejligheden!

 

Jeg skal bemærke at det stod der også i går - hvor lang tid er mon "senere".

 

MvH Hans Olav Nymand

1 Kommentar

Hej Honymand,

Det kan skyldes, at det er et nyt abonnement, eller pga. abonnements ændringer. Så tager det som regel en uges tid, før det fungerer.

Det kan også nogle gange kræve, at vi selv går ind og fakturer ordren i systemet, for at man kan se abonnementet.

Vil du lige sende mig en privat meddelelse med dine informationer (adresse/fastnet nummer + kontaktnummer), så skal jeg gerne tage et kig på det.

Venlig hilsen

Alen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)