Svar

Problem med LG NAS

Jeg har lige købt en LG-NAS N1A1, som jeg har problem med at installere. Jeg har en HomeBox - VDSL (Sagencom) ruter. Men denne ruter findes ikke i LG´s installationsliste, og derfor kan jeg ikke komme videre. Er der nogen ideer til en løsning?

icon

Bedste svar af PeterA1 9 december 2011, 07:45

Det lyder jo godt Glad humørikon

Men det er også rigtigt hvad lha skriver, at der kan være specielle funktioner der kræver lidt mere. F.eks. hvis du vil bruge den som FTP server - og så skal du ind og konfigurere det manuelt. Men igen - det er de samme porte ol. der skal sættes op på alle routere, så det er igen med udgangspunkt i NAS'en behov.

Vh

Peter

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det må du nok forklare lidt nærmere Glad humørikon

NAS-drevet skal ikke kende noget til routeren....

vh

Peter

Hej

Nogle NAS har et auto router config prg.-til åbning af porte osv, for adgang udefra wan.

Jeg kender ikke lige en LG nas, men mon ikke den har manuel router config option.

vh

lha

Hej Peter!

Ja det viser sig jo nok desværre, at pga. jeg ikke er den store haj i dette NAS installations område, så har jeg stirret mig blind på den melding jeg fik under inatallationen, om at jeg skulle vælge en router på listen der poppede op, min TDC homebox var der jo bare ikke, så der kunne ikke afsluttes, og jeg måtte afbryde! Selv om jeg ikke har afsluttet installationen, så har jeg nu alligevel fået huld igennem til NASén, og det ser ud til at virke perfekt!!!

Hilsen Kjærsgaard

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder jo godt Glad humørikon

Men det er også rigtigt hvad lha skriver, at der kan være specielle funktioner der kræver lidt mere. F.eks. hvis du vil bruge den som FTP server - og så skal du ind og konfigurere det manuelt. Men igen - det er de samme porte ol. der skal sættes op på alle routere, så det er igen med udgangspunkt i NAS'en behov.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)