Problem med internet explorer

• 0 kommentarer
Jeg har set på TDC´s hjemmeside, hvordan jeg kunne gøre min computer hurtigere. Overskriften var: Langsom sideskift i web-browseren.

Jeg har Windows XP og valgte den angivne fremgangsmåde: kontrolpanel - netværksforbindelser - vesntreklik på internetforbindelse (LAN) - egenskaber - dobbeltklik på internetprotokol TCP/IP listen - nederst sættes prik i "brug følgende DNS serveradresser" - indtast 194.239.134.83 i feltet "Foretrukken DNS-server" - indtast 193.162.153.164 i Alternativ DNS-server - ok - ok.

Efter jeg havde gjort dette, er der flere hjemmesider, der skriver "Internet Explorer kan ikke vise websiden". I Diagnose af forbindelsesproblemer er der to muligheder: "Der kan ikke opnås forbindelse med DNS-serveren" og "DNS-serveren (Domain Name Server) har ikke en listepost for webstedets domæne".

Det er lige præcis de ændringer, jeg har foretaget. Er der nogen, der ved, hvordan jeg kommer tilbage til den oprindelige indstilling, hvor jeg ingen problemer havde med at åbne websiderne.

Iøvrigt blev computeren ikke en dyt hurtigere. Rigtigt dårlig! råd fra TDC!

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Det er rigtig at du kan op nå meget lidt hastighed på den måde.

den fejl du får e på grund af en fejl i en af de oplysninger du har intasted.

men jeg ville også sige at når du køre XP er der ingen idé i det efter som den ekstra hastidhed du vil få er så lille at du ikke vil ligge lærke til det.

hvis du vil have din computer til at køre hurtiger ville det være en ide at stoppe nogle af de programmer som du ikke bruger.

Tak for dit indlæg, men det løser ikke mit problem med instillingerne, så jeg igen kan åbne de websider, jeg hidtil har kunnet. Nogen, der kan svare på det?

Gå baglæns Glad humørikon

kontrolpanel - netværksforbindelser - vesntreklik på internetforbindelse (LAN) - egenskaber - dobbeltklik på internetprotokol TCP/IP listen - nederst sættes prik i "hent automatisk DNS serveradresser" (mener jeg den hedder)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Tak phoner.

Det Glemte jeg og skrive. men hvid det ikke virker.

her er lige nogle andre ting du kan prøve.

1. Prøv en aden browser som firefox.
  2. Prøv at fjerne dit netkort og genstarte computeren 9i2A271F3EE6E814AC
Du finder enhedshåntering. Kontrolpanel --> Enhedshåntering

Jeg studsede lidt over det tip, på TDC du referer til: Normalt har man ikke nøde manuelt at definere DNS server.*. jeg gad ikke tjekke, indrømmet,; men jeg mindes den omvendt, altså den med 193 som primær, så måske, du har lyst til at prøve at bytte dem om, hvis det endelig er.

* Ps. Langsom sidevisning er normalt snarere noget med at harddisken kan trænge til at blive defragmenteret eller måske hvis din browser af en eller anden grund pludselig er blevet sat til at bruge en proxyserver (knappen "lan indstillinger" under fanen "forbindelser" i "internetindstillinger ... eller mere grundlæggende hvis du mangler RAM (for eksempel Vista krøver "selv måske ca 900 MB ... og hvis du så evt har en sikkerhedspakke på også, der tit også vil råde over en del RAM)   

/Per

Omdømme 3

Hej per.'

Det skulle ikke have nogen med noget at gøre i Windows Xp i det det ikke bruger meget 35 ram, og TDC sikkerheds pakke bruger ikke ret meget så jeg vil sige med den opsetning vil 1g være mere end nok og der vil du også kunne køre VS2009sp1 uden den store effekt. og hvis det Phoner og jeg har skrevet ikke virker vil jeg sige at harddisken måske er ved at være fuld eller der er en fejl i net driveren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)