Svar

Problem med fornyelse af licens

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 

Jeg har iøjeblikket problemmer med TDC Play, kan ikke afspille de filer jeg har hentet og heller ikke de nye jeg henter.

Jeg bliver bedt om, at forny min licens, men dan ikke få lov til det.

Kan se, at TDC omtaler problemer med Microsoft og giver løsningsforslag men det hjælper ikke.

Er der nogen af jer andre brugere der har samme problem og evt. en løsning?

icon

Bedste svar af Joergen-2650 22 januar 2013, 17:22

Hej ladjo

TAK TAK for hjælpen.

Når man fjerner nogle værktøjslinier, ja så er der jo nogle muligheder der forsvinder ;-))

Har fundet Menu m.m. Der var ikke v ved offline, men prøvede at sætte og fjerne det.

Lukkede WMp og starte på ny afspillede en fil, blev bedt om fornyelse og fik den så.

Hvad der har været galt? Men nu virker det igen

venlig hilsen og TAK

Jørgen

Se original

8 Kommentarer

Det kan være din Windows Mediaplayer som skal opdateres med nyest DRM licenser også selv om det er igennem din browser du afspiller Play !

I menu linen vælger du hjælp - Søg efter opdateringer... Så skulle den gerne opdatere og dine Play filer afspilles igen ;o)

Hjælper det ikke må du gerne skrive hvilket Styresystem og hvilken afspiller ver. du bruger til at lytte til Play med.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ladjo

Tak for dit svar.

Jeg har foretaget opdatering af windows Mediaplayer.

Styresystem: Vista opdateret til Win. 7

afspiller via Windows Mediaplayer 12.

Har også prøvet, at hente nye filer fra TDC Play men det fornyer heller ikke licensen.

Kan godt spille filerne direkte fra TDC Play. 

Hmmm.. Når jegforsøger at afspille en Play-fil direkte fra Media Afspilleren på Win 7 PC som ikke har brugt play længe, kommer den automatisk med popup som beder mig om at forny mine Play licenser. Angiver her mit TDC login og passwd. så afspiller den...

Har du link til hvor TDC henviser til fejl hos MS ?

PS. Det er ikke sådan at du er kommet til at bede den "Arbejde offline" ?

Menu - Filer - Arbejd offline. Hvis så fjern dette gåseben ogdet spiller !

Omdømme 1

Her er et link:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

Beklager men jeg forstår ikke helt din henvisning til: Menu - Filer m.m.

hvor skal jeg finde dette? har forsøgt i WMp

Hej igen.

Hmmm den havde jeg ikke set før. Jeg har så heller ikke problemet ;o/

Det er menu linien i Windows Media Player øverst, hvis ikke den er der der skal du trykke en gang på "Alt" knappen så dukker den op.

Her vælger du så Filer - og tjekker der ikke er sat mærke ud for "Arbejd offline".

Ellers har jeg ikke lige på stående fod flere ideer.. Håber en anden kan hjælpe, men vil da lige kigge omkring på nettet ang dette.

Skriv endelig herinde hvis du finder et svar...

Omdømme 1

Hej ladjo

TAK TAK for hjælpen.

Når man fjerner nogle værktøjslinier, ja så er der jo nogle muligheder der forsvinder ;-))

Har fundet Menu m.m. Der var ikke v ved offline, men prøvede at sætte og fjerne det.

Lukkede WMp og starte på ny afspillede en fil, blev bedt om fornyelse og fik den så.

Hvad der har været galt? Men nu virker det igen

venlig hilsen og TAK

Jørgen

Lyder som om det var det Activ X værk som TDC skriver om... Det kræver ikke bare en opdatering af WMP men også fornyelse af licenserne som hentes ved afspilningen....

Godt det kom til at virke igen ;o)

Husk at trykke problem løst, hvis du ikke har gjort det ;o)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)