Problem med Explorer

Jeg har et problem med internet explorer.

Problemet opstod pludselig på min ene PC.

Min forbindelse er OK, jeg kan hente virusprotection opdateringer automatisk, og jeg kan også gå på tdconline, men så snart jeg vil navigere videre til fx mail eller anden side jeg flg besked:

"Internet Explorer kan ikke vise websiden" 

"Diagnose af forbindelsesproblemer siger at forbindelsen virker som den skal.

Har forsøgt at gå tilbage til et gendannelsestidspunkt hvor der ikke var noget problem.

Kan nogen hjælpe?

7 Kommentarer

Har du installeret nogle add-ons fornylig?? hvis ja, prøv at slette dem og genstart IE. du kan konfigurere disse i menuen "manage add-ons".

Alternativt kan du prøve at køre IE uden add-ons.

Selvom tilføjelsesprogrammer til browseren kan være en hjælp, når du arbejder online, kan det også ske, at de griber forstyrrende ind eller er i konflikt med andre programmer på computeren. Forsøg at starte Internet Explorer uden tilføjelsesprogrammer for at se, om det løser problemet. Benyt følgende fremgangsmåde:

• Klik på knappen Start, klik på Billede af knappen Start, klik på Alle programmer, klik på Tilbehør, klik på Systemværktøjer og klik derefter på Internet Explorer (ingen tilføjelsesprogrammer).
Hvis problemet løses, når du deaktiverer alle tilføjelsesprogrammer, kan du evt. bruge Tilføjelsesstyring til at deaktivere alle tilføjelsesprogrammer og derefter kun slå tilføjelsesprogrammer til, når du skal bruge dem. På den måde kan du finde ud af, hvilket tilføjelsesprogram der er årsagen til problemet.

I Internet Explorer 8 kan du deaktivere værktøjslinjer ved at klikke på X på siden af værktøjslinjen. Hvis der er flere tilføjelsesprogrammer tilknyttet værktøjslinjen, vises der en dialogboks, hvor du kan beholde eller deaktivere de yderligere tilføjelsesprogrammer. Du kan finde flere oplysninger om tilføjelsesprogrammer under Tilføjelsesprogrammer i Internet Explorer: Ofte stillede spørgsmål.

Hej

det kan også være et DNS problem. klik på start og skriv nede i run(search) feltet cmd og tryk enter

I det sorte vindue der kommer op skriver du ipconfig /flushdns

luk det sorte vindue igen og start IE op igen

eller er der altid fjern Temporay internet files de kan ofte også lave ged i tingene

Du kan også prøve den helt grove metode. Gå ind under Internetindstillinger i IE og vælg fanen Avanceret.

Her klikker du på Nulstil og accepterer nulstillingen.

Du skal dog være opmærksom på at  mange/alle de indstillinger m.m. du har lavet vil forsvinde, men du får renset ud og IE er li'som klar til at starte forfra.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du kører med TDC-sikkerhedspakke er det den der er blevet syg. Den skal afinstalleres og installeres igen.

Vh

peter

Eller den lette - og bedste løsning:

Drop IE og skift til FireFox. Det var netop det, der skulle til i mit tilfælde.

FireFox har også nogle gode funktioner, og efter to dage kan du ikke forestille dig at vende tilbage til IE

God fornøjelse Overrasket humørikon)

Peter

Har haft lignende problemer, har afinstalleret sikkerhedspakke(F-Secure) og genindstalleret, så nu

kører det igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P