Problem med EA servers

Hej.

Jeg har i det seneste år haft et stort problem med EA's servere. I de fleste af deres spil som fx. Battlefield Bad Company 2 og Battlefield Heroes, har jeg ikke kunne spille i mere end 5 minnutter uden at ryge ud. Jeg har kontaktet EA og de har fundet frem til at det har noget med mit net at gøre. At der mangler noget der hvor jeg får det fra. 

Er der nogle der har haft samme problem, har en løsning, eller ved om jeg kan kontakte TDC via live chat, email osv.

Tak,

Malthe

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Malthe

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af, at høre du har problemer med at spille online.

Der kan være mange forskellige årsager, til de problemer du oplever.

Jeg er meget interesseret i at høre, om du kun oplever de periodiske afbrydelser når du spiller på EA’s servere, eller om det er et generelt problem når du færdes på nettet. Hvis du også oplever problemer, når du surfer på nettet og downloader osv., så skal vi have kigget på din linje. Du kan se hvordan du kontakter os her http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Hvis det kun er EA’s servere, du oplever problemer med skal vi have fundet årsagen til det. Det første jeg syntes du skal gøre er, hvis du er koblet på trådløst, at koble på med kabel. Hvis det løser problemet, har vi en guide til hvad du kan gøre her www.tdc.dk/wifi

Det kan være, du skal have åbnet nogle porte i din router. Du kan finde ud af hvilke porte det drejer sig om på EA’s hjemmeside. Når du har fundet ud af hvilke porte det drejer sig om, er der en vejledning her til hvordan man gør www.tdc.dk/8401 under emnet ”sådan åbner du porte Homebox”

Jeg håber at du får løst problemet, ellers er du velkommen til at skrive tilbage. Glad humørikon

Venlig hilsen

ThomasG

Hej Thomas

Først vil jeg gerne sige, at der er aldrig problemer nogle andrer steder end EA's servere. Hver gang jeg downloader, surfer etc. er der aldrig fejl. Men så snart jeg går ind i Battlefield Heroes, ryger jeg ud igen efter 2 minnutter.

Jeg er allerede koblet til mit internet med ledning. Den bærbar der står i vores hus er koblet til det trådløse, men den har aldrig det samme problem som min.

Det med at port forwarde har jeg allerede prøvet en gang. Jeg fandt 6 ports på Battlefield Heroes forum, som jeg prøvede, men det gjorde ingen forskel. 

Jeg håber at høre fra dig igen

Malthe

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)