Problem med e-mail adresser

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej!

Jeg kan ikke rette eller slette personer på min adresseliste da der mangler det lille kvadrat på venstre. Hvad skal jeg gøre?

Choute

5 Kommentarer

Hej

Var inde og se efter - og også hos mig er afkrydsningsfeltet næsten ikke synligt. Kun en lille bjælke.

Jeg troede, at det var skærmopløsningen, der gjorde det. Men det hjalp ikke, så det er TDCs opsætning, der er fejl i.

Men boksen er der altså. Så prøv om du kan ramme den med spidsen af din kursor. Det lykkedes hos mig.

Tak for svaret men det virker ikke for mig. I stedet for afkrydsningsfeltet er der små prikker ... . Det er irriterende da jeg kan hverken fjerne eller rette noget.

Hej choute

Jeg har som sådan nok ikke en løsning til dig, men hvis du har en freemail-konto. som stammer fra lang tid siden, kan det måske have noget at gøre med at der er begrænsede muligheder i en Freemail-konto.

Hvis du har en fremail-konto, skal du hurtigst mulig få den mailadresse tilknyttet dit bredbånd, ellers risikerer du at den pludselig er væk, da TDC allerede sidste år "truede" med at nedlække det gratis-abonement.

Er det er freemail du her?

Tak for svaret! Jeg har freemail-konto - tror jeg...-  og har aldrig fået "trusler". Jeg troede at jeg var blev belønnet med en sådan konto fordi vi har alle vores abonnementer hos TDC.

Jeg synes deres expert(er) skulle svare mig i stedet for søde, hjælpsomme med-kunder!

Hvordan få man en mailadresse tilknyttet sit bredbånd?

Hej Choute

Inden man benytter et forum, som TDC-forum er det altid en god ide at læse om de  Grundlæggende oplysninger om brug af gruppen.  Hvis du klikker på  linket og læser, vil du kunne se at det er et Forum som TDC kunderne kan benytte sig af, hvis der opstår problemer og hvis man har lyst gå ind og hjælpe andre. Men at benytte TDC's tilbud er frivilligt.

Bare fordi der tilfældigvis sidder nogle personer i kundeservise, er det ikke dermed sikkert, at de lige er eksperter i det problem du har. Prøv bare at se hvorlænge det tog os, at komme frem til at det måske er ordet freemail, det er galt med, selvom jeg godt ved det med freemail. 2½ dag Overrasket humørikon

Angående dit sidste spørgsmål, kan vi godt lade experterne svar på det. For vi kan godt blive enige om, at TDC burde sætte mandskab på, for at tilgodese deres kunder, også selvom jeg faktisk godt ved hvad du skal gøre.

Jeg vil godt advare om, at du nok kommer til at vente længe på et svar, da dette som før skrevet, er et kunde til kunde forum, og at det er yhyre sjældent at der en teknikere fra webmail, der bruger deres fritid her i forum. Om der i det hele taget er personale fra webmail, der læser med, ved jeg faktisk ikke.

Hvis Personalet endelig ville hjælpe dig i denne trård, kan jeg ikke få øje på, hvordan det rent teknisk kunne lade sig gøre. De kan for det første ikke sidde og vente ½-timer på en korespondance og da dette er et offentligt forum, er det heller ikke så smart, hvis du skriver dine personlige oplysninger i tråden til dem. 

vh Maja

Hvis ikke du vil vente, kunne du jo se mit svar i dette indlæg. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)