Problem med DNS-server

Hej. Omkring d. 5. oktober 2010 blev en hjemmeside jeg bruger tit suspenderet pga. overforbrug af CPU på deres forum. I en besked [http://universesandbox.com/forum/index.php/topic,2154.msg21005.html#msg21005] skriver hjemmesidens ejer om hvad der skete, og det ser ud til at det burde virke fint hvis DNS-serveren jeg bruger blev opdateret, hvilket der stod burde tage et par minutter eller nogle timer.

Men det virker stadigvæk ikke. Jeg bliver nødt til at bruge hjemmesiden og forummet gennem en proxy server, og det gør, at jeg ikke kan downloade store filer. Jeg har heller ikke adgang til siden gennem programmet siden handler om, så jeg kan heller ikke opdatere programmet uden at hjemmesidens ejer selv gør det tilgængeligt uden om siden.

Problemet er ikke på nogle andre sider jeg bruger.

Undskyld hvis det jeg skriver ikke er helt præcist/korrekt, men jeg ved ikke en hel masse om det her. Men er der noget der kan gøres for at det kommer til at virke igen?

Beskeden:

About 27 hours ago the website was taken down by my hosting service for CPU Overuse. It appears to have been a random bug with the forum software and was not malicious or intentional.

After not hearing back from my hosting provider after a few hours I set up a copy of the website on another server (without the blog or forum) and changed the nameservers to point to the new site.

A few hours ago the original website was restored and the nameservers have been switched back. Depending on who provides your internet and what DNS server you use it can take anywhere from a few minutes to many hours for the nameserver record to be updated.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

efter hvad jeg kan se er deres side ope igen,

jeg ville meget gerne hvis jeg kunne hjælpe dig, men det kan jeg ikke. problemet ligger heller ikke ved TDC men Ved ejeren af det site.

derfor vil jeg anbefale at du hendvænder dig til dem.

her er et link til deres kontakt side.

http://universesandbox.com/contact/.

de vil sikkert gerne have at du skriver engelsk, hvis du har problemer med at skrive på engelsk, så skriv den her linje først i den kontakt form de har: "This messege i written i Danish" så vil de sikkert finde udaf at få den oversat.

Tak. Det var sidens ejer som henviste mig til dem som har DNS-ydelsen, og han tilbød selv at kontakte dem. Jeg er vist også den eneste på sidens forum som har problemet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jov,

Mærkligt, du skulle have sagt ja til at de vil tage kontakt til TDC, du kan jo prøve at høre om det er noget de stadig vil gøre for dig,

ellers skal du kontakte TDC kundeservice, vi kan nemlig ikke hjælpe så meget på forum, vi er jo kun TDC kunder.

Jeg kan heller ikke tæste om det er TDCs DNS derver problemet ligger ved(jeg har ikke internet ved TDC), men jeg tvivler.

håber du får løst dit problem.

Mange tak for hjælpen ellers. Jeg har prøvet at finde en kontakt e-mail til TDC, men jeg kan kun finde telefon-numre. Ved du/(eller evt. andre) om man kan kontakte dem over e-mail?

Omdømme 3

Hej,

Ja de har en Kontakt email du kan fnde den på http://tdc.dk/kontakt eller i MajaH's tråd om hvordan man kontakter TDC med flere + et par tip.

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Kontakt-TDC-Yousee/td-p/11635

Ok, mange tak for hjælpen. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)