Problem med at oprette ny playliste

Hej!

Jeg har netop benyttet TDC Play for alvor, på min bærbare computer, for første gang og oplevede nogle problemer med at oprette en ny playliste.

Jeg kunne sagtens tilføje musik til de to playlister jeg havde oprettet førhen, men da jeg ville lave en ny playliste, lige meget hvordan jeg prøvede, skete der ikke noget da jeg trykkede på 'Gem'.

Er der nogle der har en forklaring og/eller en løsning?

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg går ud fra at du ser det samme, som vist i nedenstående link, og at du har tilføjet et navn, eller andet, i den firkantede boks.

Så bør du kunne gemme 

http://www.evernote.com/shard/s341/sh/6609167e-bf62-4b7c-bbff-a460e18bf1db/b13ff568a7fadef458b5b9ebd84335da

Jeg tror ikke helt at jeg forstår?

Ja - Det er det jeg ser.

Ja - Jeg har skrevet noget i boksene.

Ja - Jeg burde kunne gemme, men det kan jeg altså ikke??

Jeg har samme problem. Jeg udfylder navn på playliste + tag og har også prøvet at udfylde beskrivelse - og der sker så ikke noget, når jeg trykker "gem".

Nede i vestre hjørne dukker dette felt midlertidigt op "play.tdc.dk/#"

Jeg har win 8 pro.

Hejsa

Er der nogen som kan forklare mig hvorfor jeg ikke har mulighed for, at lægge sange over på min WEBliste via min mobil iPhone 5S?

Den skriver kun "henter data" under WEB playlister.

Samme fortegn er gældende for 4'eren.

Jeg har lidt udfordringer med at TDC hævder, at der ikke er nogen lister på trods af, at der sendes billeder fra iPhone som dokumenter at de findes og at jeg er på 3G netværket.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)