Svar

Problem med afspilning af TDC Play på min Nokia Lumia 610

Indtil for nylig fungerede TDC Play fint på min Nokia Lumia 610.

Når jeg afspiller musik går den pludselig i stå og vil ikke fortsætte afspilning, der kommer en bip-lyd og så er det ligesom den fryser fast, jeg kan hverken det ene eller det andet. Den står til at afspille tilfældige numre. Jeg har 3 playlister + favorit-listen. Hvad kan der være galt. Jeg har prøvet at genstarte telefonen, ved at trykke tænd/sluk tasten + lydstyrketasten ind samtidig, indtil den lukker ned og selv genstarter.

Mvh. Karin

icon

Bedste svar af Hubbie 15 april 2013, 21:29

Hej MajaH

Tak for links.

Mvh. Karin

Se original

9 Kommentarer

Hej

Jeg kan desværre ikke hjælpe, ud over at henvise til denne tråd

/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/m-p/112646#U112646

Derudover kan du prøve at læse denne tråd:

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play-se-ogs%C3%A5-her-ang-WebTV/td-p/107402/jump-to/firs...

Hej MajaH

Tak for links.

Mvh. Karin

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Jer der svarer, bruger i overhovedet selv play?

I det tidspum var services vist delvist nede... Omkring 1730 ned det ned på pc´en og det virkede heller ikke på mobilen før omkring efter 1930

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

@BH81 - Det er vel i og for sig fuldstændig ligegyldigt om personen, der hjælper en bruger med at problem, bruger Play?? Så længe det er et brugbart svar - og synes trådstarter ikke det er et brugbart svar, så kan trådstarter lade være med at markere tråden som løst, og se om andre har haft samme problem, eller evt. stå inde med en løsning på dette.

Nu ved jeg Maja ikke er den store benytter af Play, men jeg bruger Play - og jeg havde da givet samme svar, da jeg ikke har noget erfaring med Windows Phone - eller på daværende tidspunkt mistænkte det for, at være et midlertidigt nedbrud.

Kan ikke lige se, hvor du vil hen? Bare fordi DU måske har bemærket, at du ikke havde tilgang til tjenesten i samme tidsrum..

Omdømme 1

Det var måske lidt hurtig dum kommentar sendt fra min telefon. Men jeg vil måpske derhen at det er lidt trættende her på forummet at henvise til lange tråde man skal følge uden noget konkret at gøre.

Nu da jeg selv i flere timer hr opleveret at tjenesten har været utilgenligt eller meget ustabil så er det oplagt at fortælle at det nok var det var problemet, nu hvor trådstarter har haft det til at virke før.

At skrive til udviklerne er en rigtig god ting, men problemet er bare at det kan tage langt til at udfylde en fejlanmeldse hvis det skal gøres rigtigt, så er det lidt overfladisk at der tit på forummet henvises til lnge tråde hvor brugeren er henlagt til sig selv, når det nu højt sansynligt er et overordnet problem der sker på central sted.. 

Hej BH81

Der er mange brugere der ikke søger på løsninger på sit problem først. Måske af tidsnød. Jeg tror at de brugere er glade for et link til et indlæg der måske kan hjælpe dem videre. Det er rigtig at jeg henviste til en tråd og ikke et indlæg, (som jeg normalt gør) idet hele den tråd meget godt fortælle om de problemer der er med TDC Play.

Grunden til at jeg henviste til tråden er at der i det første indlæg, skrevet af Ulf, ser ud til at der er sidste nye opdateringer om emnet. 

Jeg henviser bl.a. til indlæg af den grund at jeg ikke syns jeg har ret til at kopiere andres tekst ind i et indlæg jeg skriver. Og det er vel også lidt uretfærdigt over for dem som virkelig har skrevet et godt svar.

I dette tilfælde har trådstarter skrevet sit indlæg 19.05  og jeg svarede 19.44. Det vil sige, at der havde  været mulighed for at eks. du havde skrevet dit rigtig gode svar før mig. (Måske med undtagelse af din dumme kommentar.)  Tak fordi du gjorde opmærksom på, hvad der måske kunne være ivejen med trådstarters telefon. Glad humørikon

Pyt nu med det. Vi kan alle komme til at skrive noget i "kampens hede". 

PS:

Her et lille tip til andre, hvis man vil linke til et indlæg, men ikke til en tråd:

Ud for hvert indlæg står der sådan: "Meddelelse 1 af 2 (x-antal visninger)

Meddelelsesnummeret er et link, dirette til det indlæg der formodes at kunne hjælpe på et problem.

Højreklik på tallet og klik på "kopier genvej"

Jeg har sendt en mail via det link jeg fik fra MajaH. Så må jeg se hvad der sker.
Jeg kan samtidig oplyse, når den gik i stå ville gå videre med næste musiknr. Så indlæste den kun 40% og ville ikke indlæse resten.
Mvh. Karin
Omdømme 1

Ok så det virker heller ikke idag?
Nej det gør det ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)