Svar

prisstigning

Jeg er ret forarget over, at mit Home-trio basic abonnement nu stiger i pris med ikke mindre end 17 %!

På hjemmesiden kan jeg se, at det kun er BASIC abonnementet, der stiger i pris. Prisen vil blive 349 kr. pr. måned for 17 kanaler,hvoraf jeg egentlig kun ser 4-5 !

Til gengæld koster familiepakken kun 299 kr. om måneden for mange flere kanaler!Der er et par andre kanaler i den pakke, som jeg gerne vil kunne se, så det er jo tåbeligt ikke at skifte.....

Men hvis TDC gerne vil have tilfredse kunder, som I skriver i jeres brev om prisstigningen, så har I da fat i den gale ende!

Er der nogen, som kan anbefale et andet firma, som tilbyder både tv, bredbånd,telefoni og mobiltelefoni til en billigere pris end TDC?

Lis

icon

Bedste svar af Angelika 3 september 2010, 16:50

Hej Lis

I øjeblikket kører vi en kampagne på TDC HomeTrio med familiepakken til 299 kr. pr. mdr. resten af året, hvorefter abonnementsprisen ændres til 449 kr. pr. måned.

TDC HomeTrio er på nuværende tidspunkt mere attraktiv, da vi kører kampagne på den, men fra 1. januar 2011 er den 100 kr. dyrere end TDC HomeTrio basic. 

I forhold til om du kan få de samme produkter billigere andre steder, er du meget velkommen til at undersøge mulighederne på markedet, men jeg vil dog lige informere om, at du for 349 kr. pr. måned får både TV, telefoni samt bredbånd.

Se original

12 Kommentarer

Jeg er sandelig også forarget. Jeg har netop fåret installeret den 16.8.2010, og så kommer der e kæmpeforhøjelse.

Det kan I gøre bedre. Jeg er sur.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Ja, der er et andet selvskab der muligvis er billiger.

Det hedder Teli... Jeg er godt nok ikke meget for at reklamere for dem. Idet jeg selv er meget træt af dem forde deres kunde service består i at referere til den starter guide der følger med når men bestiller, selvfølgelig efter at have ventede i halvanden time på at komme igennem. Men tilgængelig får du DR HD og får selv lov til at betale for Ca 100kr om måneden for fri musik.

Så jeg vil sige Skift til boxer tv og behold dit tdc bredbånd.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lis

I øjeblikket kører vi en kampagne på TDC HomeTrio med familiepakken til 299 kr. pr. mdr. resten af året, hvorefter abonnementsprisen ændres til 449 kr. pr. måned.

TDC HomeTrio er på nuværende tidspunkt mere attraktiv, da vi kører kampagne på den, men fra 1. januar 2011 er den 100 kr. dyrere end TDC HomeTrio basic. 

I forhold til om du kan få de samme produkter billigere andre steder, er du meget velkommen til at undersøge mulighederne på markedet, men jeg vil dog lige informere om, at du for 349 kr. pr. måned får både TV, telefoni samt bredbånd.

Asokol skriver:

"...Hvis du ønsker  at skifte er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på 80808010."

-------

Hej allesammen

Det er fint! For de fleste - men ikke for mig. Problemet for mig er at jeg er døv, så alt skal gøres via e-mail eller 'snail-mail'.

Jeg har været hele vejen rundt på jeres hjemmeside og der fundet en klageformular, som jeg så har brugt mht. til min sidste regning (det kommer vi til).

Nå, men, jeg har også Home Trio Basic. Så også jeg har modtaget et brev om den helt vildt noget forhøjede abonnementspris. Brevet er venligt nok, men stadig kun med den samme måde at klage på - via telefon - det duer ikke!

Jeg vil gerne vide lidt mere om de andre muligheder. Så hvad gør jer?

1. skal jeg betale igen for opsætning?

2. skal jeg betale igen for plusabonnementet?

3. hvad skal jeg betale for når jeg allerede har opsætning osv., og ikke skal have besøg af en tekniker, eller anden hjælp?

Min sidste regning: Jeg klagede over posteringen af det gratis plusabonnement, som jeg ikke ville have, ikke har brugt og ikke kan afmelde/opsige online. Expedienten sagde at han ville afmelde det efter de første tre måneders prøvetid. Det er ikke blevet afmeldt/opsagt, så jeg fik en regning på 178,48kr. for noget jeg ikke ville have, ikke har brugt og ikke vil bruge.

Det er nu en uge siden.

Ingen har taget sig af klagen. Nu har jeg fået en rykker for min regning.

TDC, som jeg har været kunde hos i mere end ti år, kan godt finde ud af at sende regninger, breve med abonnementsforhøjelser og dyre rykkere tilmed, men jeg kan ikke får et svar på min klage.  

Undskyld, men jeg synes der er forkasteligt, at en døv kunde (jeg kan ikke være den eneste) ikke kan få adgang til email, eller ved en klage, til f.eks. Yahoo IM klage kontakt.

Forkasteligt, at en døv kunde ikke kan opsige eller afmelde diverse abonnementer med minde han/hun bruger telefonen.

På min klageformular gjorde jeg det helt klart, med KAPITALIER, at jeg er døv.

Jeg vil gerne have hjælp til ovenstående spørgsmål.

Godt med et forum.

Venligst

ARIA, en ret sur kunde ;-)

Hej ARIA.

Jeg er hørehæmmet - døv uden hjælpemidler. Jeg har også forgæves forsøgt at finde en mailadresse, der bliver svaret på.

Det er helt utilstedeligt i dag, hvor man kan klare meget med sms og mail, at man ikke kan komme i kontakt med et stort firma. ØV - hvor er dn positive indstilling til handicappede.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ARIA

Jeg er rigtig ked af, du har haft en oplevelse af, at TDC ikke vil hjælpe dig, fordi du er døv.

Intet er mere forkert. I TDC gør vi rigtigt meget for at alle kan have glæde af vores produkter. Og for at alle kan komme i kontakt med os. Både i forhold til behov for kundeservice og ved behov for hjælp. Det er trist, hvis du har følt, noget andet.

Jeg skriver, at du kan kontakte kundeservice på 80808010. Det ville jeg også have skrevet, selv om jeg fra en start havde vist, at du er døv. Fordi jeg så ville have antaget, at du, ligesom andre døve, kan ringe ind via Tekst telefonen. Jeg har selv haft fornøjelsen af at sidde på Hotline og supportere ved hjælp af Tekst telefonen.

Du skriver, med kursiv, fed og understreget at du er døv. Og du derfor skal sende et brev eller en email. Du kan også skrive her på forum. Eller du kan benytte Tekst telefonen. Altså, mail, brev, forum, tekst telefon. Alle produkter, som er udbudt og drevet af TDC. Det tror jeg ikke du finder andre udbydere af telefon og internet, der i den grad tager hensyn til, i Danmark?

Hvis du læser her, kan du læse lidt om, hvad TDC faktisk gør, for døve: [u]http://om.tdc.dk/publish.php?id=7253[/u]

Yderligere, kan du her se lidt om, hvad TDC har af politik og projekt, for døve:

[u]http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Telefoni/Det_kan_du_faa/~/media/pdf/Hjaelp%20og%20support/Telefoni/TLF_Webtekst.ashx[/u]

Du har nogle ting, du spørger direkte om. Jeg må endnu engang henvise dig til kundeservice på telefon 80808010, for at få svar på dine spørgsmål.

For at gøre det, skal du

gå ind på [u]http://tdcwebtekst.dk/[/u] og klikke på tilmeld, udfylde de relevante oplysninger og sende formularen af sted. Efter følgende bliver din tilmelding behandlet.
Når du får tildelt teksttelefonen får du mulighed for at kommuniker med TDC og andre offentlige steder via tjenesten. 

Du kan faktisk ringe til alle numre, ved hjælp af tekst telefonen. Så du vil også kunne bruge den til at bestille bord på en restaurant, tale med et familie medlem over telefonen eller noget helt andet. Er der et telefon nummer, kan du benytte dig af det.

Hvis du ellers ønsker hjælp, ud over den vi fra TDC's side kan tilbyde, kan jeg fortælle dig, at TDC har et udmærket samarbejde med "

Danske Døves Landsforbund", hvor du selvfølgelig kan henvende dig for råd og vejledning.

Så skriver du "Undskyld, men jeg synes der er forkasteligt, at en døv kunde (jeg kan ikke være den eneste) ikke kan få adgang til email, eller ved en klage, til f.eks. Yahoo IM klage kontakt."

TDC kan ikke stå inde for hvad andre web-tjenester gør og har af services overfor døve. Yahoo IM er en meget stor amerikansk udbyder, med services i Danmark. Som du kan læse i den første del af min besked, bør du nærmest være den eneste, idet TDC har alle de muligheder for at hjælpe døve.

Du skriver yderligere: "Forkasteligt, at en døv kunde ikke kan opsige eller afmelde diverse abonnementer med mindre han/hun bruger telefonen" - Det er simpelthen faktuelt forkert. Jeg er rigtig ked af, at du har denne opfattelse. Men tror du vil få stor glæde, ved at henvende dig til "Danske Døves Landsforbund", så du kan få råd og vejledning fra ligesindede, som kan sætte sig ind i dine behov.

Jeg er ked af, at du er blevet så sur på TDC. Vi ønsker ikke sure kunder og gør rigtigt meget for at hjælpe vores kunder.

Uanset om det er en døv eller en hørende kunde. 

Med håb om en tilfreds kunde i fremtiden

Hilsen

asokol, moderator TDC forum

Jeg kan oplyse om, at jeg ringede ind til kundeservice forleden og klagede over prisstigningen. Jeg blev stillet om til en anden afdeling,og vupti - straks fik jeg tilbudt mit Home Trio Basic abonnement til samme pris det næste år(299,-) endda med dobbelt internethastighed ! Nu mangler jeg bare en ordrebekræftigelse.....

Jeg har også ledt med lys og lygte efter en e-mail adresse til kundeservice, som kan bruges til at stille spørgsmål, f.eks. om hvornår man får en ordrebekræftigelse! Jeg kan kun finde e-mail adresse til at klage, fejlmelde eller opsige abonnementet!

Hvis der findes en sådan e-mail, hvad hedder den så ?? VH Lis

lige talt med kundeservice , man kan ikke som kunde i tdc skifte sin basic til den store pakke til kampagneprisen , vi de loyale kunde betaler 150,- kr mere for den fornøjelse!! hvis du har fået at vide du kan beholde din basic til 300,- kr... hvem har du talt med og du må hellere på det på skrift!!

Jeg fik at vide for de 50,- kr mere for basic får man også et bedre produkt!! haha!! det ville være tilsvarende hvis  bil leasingselskabet ringede til mig og sagde her har du en nu pris på din billease 17% stigning , til gengæld får du så en bmw  i stedet for din ford.. .. Ting er bare at jeg ikke har brug for bmw´en og i tdc tilfælde at jeg ikke har brug for 10mb. internet i stedet for 5mb. jeg har ikke brug for det og vil ikke have det!! det er noget TDC bestemmer jeg skal have og betale ekstra for oveni købet!!

1000 tak for den f....ing kundeservice!! jeg er godt træt af tdc.. ved bare at telia som er en alternative har en så muligt endnu dårliger kundeservice ... så pffffffffft..

det hjælper nok ikke at skrive det her men de letter i hvert fald for den vrede jeg sad in med efter samtalen med tdc..

Svar til aria og andre med samme problem, jeg havde for år tilbage et problem med tdc som blev ignoreret på en så sjofel måde at jeg simpelthen skrev et langt klagebrev og sendte det til samtlige e-mail adresser jeg kunne finde i tdc helt op til toppen, og så vågnede kæmpen sku.

det hjælper at råbe op, det er bare skide irriterende at det er nødvendigt.

det er lidt som om at tdc stadig tror de hviler på monopolet.

Peer

Og så en lille en til. skjult prisstigning man fjerner en kanal som man så senere kan købe som tillægsabonement for 19 kr.

Peer

Arrh, ja ...

det sidste er nu ikke helt rigtigt, Mr. moon.

Jeg tror du tænker på Canal9.

Den kom som en gratis prøvekanal hen over sommeren, TDC gjorde opmærksom på, at kanalen var gratis i en fastsat periode, og at den derefter skulle tilkøbes.

Det kan man næppe kalde en prisstigning.

Så er alle ekstra tilbud, man ikke modtager også en serviceforringelse?

mvh

Birger Hansen

MrBir

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg forstår ikke hvad du mener, for ifølge nedenstående side, er Teksttelefon ikke muligt med TDC Bredbåndstelefoni.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27237#box   - Hvad virker ikke med TDC Bredbåndstelefoni

"Nødkald anlæg og teksttelefon

Nødkald anlæg og teksttelefoner virker ikke sammen med TDC Bredbåndstelefoni."

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)