Priser USA

Hvad koster det at ringe fra en dansk mobil til en dansk mobil, når begge befinder sig i USA (Boston)? De 2 telefoner er tilknyttet samme familieabonnement.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Prisen er det samme som hvis du vil ringe til danmark, det er jo stadig et dansk telefon nummer du ringer til, så opkaldet vil blive stillet vidre til danmark hvor det så igen bliver stillet vidre til den telefon du rínger til, men du skal være opmærksom på at når så den bliver stillet vidre til boston igen kommer den telefon du ringer til, til at betale for opkaldet fra danmark til boston, så det er dobel takst,

så jeg vil anbefale at du du i bægge Telefoner får enten et "boston" eller internationalt taletids kort.

Mange tak. Jeg vil alligevel gerne, hvis nogen kan fortælle mig, hvad taksten faktisk er.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du kan se taksterne her, du skal se under øvrige verden 1.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=9834

Du skal også være sikker på at din/e telefoner virker i usa, de fleste ny telefoner vil virke men du skal minimum have trioband.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)